Forfatter Emne: Allans MC - Hillerød / Konkurs  (Læst 6302 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

bowman76

• Plastikrocker
  • Jute per dei gratiam
Sv: Allans MC - Hillerød / Konkurs
« Svar #15 Dato: Marts 01, 2010, 02:47:06 pm »
Nå, under alle omstændigheder, er det en træls situation.

Hvad valgte du så? At hente den eller lade den forblive opstaldet?

MC´erne var afhentet, så jeg afventer brevet og ser, om ikke jeg kan få lavet en aftale med Alex MC i Fredensborg om, at han opstalder den og omdyser den, så den er klar til sæsonstart.
Hvis ikke han kan/vil have den stående, og jeg ikke kan få nogen af dem jeg kender til det, så vælger jeg at lade den opstalde (medmindre det er en total ublu pris de forlanger)

T. Brun

• Roadracer
« Svar #16 Dato: Marts 01, 2010, 03:48:25 pm »

....men dog altid klar til et godt tilbud på udstyr eller stumper! Jeg har dog aldrig brugt værkstedet, som rigtig nok ikke havde det bedste ry.
... samt den narkoman de har som lageransvarlig der fylder dig med løgn når du dukker op for at hente stumper han skulle bestille hjem til dig, men i stedet har brugt tiden på badeværelset hvor det hvide pulver stadigt sidder under næsen på ham når han kommer ud igen.
Den klaphat  :hand: han påstod engang at hans støvler i str. 43 var numereret forkert, så det i virkligheden var str. 45, og at han havde fået dem målt op hos en skomager.
Mærklig nok kunne mine fødder alligevel ikke være i støvlen  :club:
Det var så 3. gang og sidste gang, jeg var i butikken for at prøve de støvler, og han havde oven i købet ringet til mig om formiddagen og fortalt, at nu var de kommet hjem  :brok:
Mærklig nok endte jeg med at købe et par online, og så håbe på at de passede.
T. Brun
SV 650S K3
Rather dead and cool, than alive and uncool

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
« Svar #17 Dato: Marts 01, 2010, 04:00:34 pm »
MC´erne var afhentet, så jeg afventer brevet og ser, om ikke jeg kan få lavet en aftale med Alex MC i Fredensborg om, at han opstalder den og omdyser den, så den er klar til sæsonstart.
Hvis ikke han kan/vil have den stående, og jeg ikke kan få nogen af dem jeg kender til det, så vælger jeg at lade den opstalde (medmindre det er en total ublu pris de forlanger)

Alex MC lyder som et fornuftigt valg  :thumbsup:
Puha MC'erne var afhentet ....!  Hvor står de så nu - forhåbentlig ikke ude i en gård et eller andet sted !
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

bowman76

• Plastikrocker
  • Jute per dei gratiam
« Svar #18 Dato: Marts 01, 2010, 04:12:48 pm »
Alex MC lyder som et fornuftigt valg  :thumbsup:
Puha MC'erne var afhentet ....!  Hvor står de så nu - forhåbentlig ikke ude i en gård et eller andet sted !

Har også kun hørt gode ting om ham, så glæder mig til han får den i hænderne.

I forvirringen glemte jeg at spørge om det. Men jeg kunne forestille mig alle mc´er står samlet - både boets og vor andres. Rent logistisk vil det være det enkleste for "Nordia".

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
« Svar #19 Dato: Marts 01, 2010, 04:47:04 pm »

I forvirringen glemte jeg at spørge om det. Men jeg kunne forestille mig alle mc´er står samlet - både boets og vor andres. Rent logistisk vil det være det enkleste for "Nordia".

..hos host..."glæder mig til han får den......" for satan Bowman.. ved sgu ikke rigtig med den kustometur alligevel  :lmao:  :wink:

Jeg ville sgu høre om hvor de står parkeret...blot for en god ordens skyld...selvom den ikke er lavet af marcipan...som en anden udtrykte det  :D
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

bowman76

• Plastikrocker
  • Jute per dei gratiam
« Svar #20 Dato: Marts 01, 2010, 06:12:41 pm »

..hos host..."glæder mig til han får den......" for satan Bowman.. ved sgu ikke rigtig med den kustometur alligevel  :lmao:  :wink:

Jeg ville sgu høre om hvor de står parkeret...blot for en god ordens skyld...selvom den ikke er lavet af marcipan...som en anden udtrykte det  :D

Den burde jeg have forudset  :mrgreen:

Tror sgu jeg prøver at ringe til dem i morgen og spørge.

amagerdk

• Sandt SVin
    • www.amagerdemons.dk
« Svar #21 Dato: Marts 04, 2010, 08:55:34 pm »
Har du noget stående så hent det endelig!
http://www.magacin.dk/motorcykler/artikler/vis.php?elementID=1069

til de dovne:

Har du ejendele hos Allans MC bør du læse følgende

Alle de som har deres maskiner til vinteropbevaring, service eller reperation. Eller eventuelt har produkter i butikken de har betalt for, men ikke afhentet, bør straks tage kontakt til kurator.

Allan håber kunderne får det der tilhører dem, uden problemer. Kurator giver dem med krav mod Allans MC, frist til 22.03.2010. Derfor bør der tages kontakt hurtigst muligt.

Kurator, Advokat Per Astrup Madsen, kan kontaktes på 3527 2626