Forfatter Emne: Allans MC - Hillerød / Konkurs  (Læst 6308 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Blue Thunder

• Plastikrocker
Allans MC - Hillerød / Konkurs
« Dato: Februar 28, 2010, 06:49:07 pm »
ALLANS MC ApS
CVR-nr. 27524648
Krakasvej 9
3400 Hillerød
Sagsnr. 3-90/2010

under konkursbehandling efter begæring modtaget den 05.02.2010.

Kurator er advokat Per Astrup Madsen, Nordia Advokatfirma, Stockholmsgade 41, 2100 København Ø.

Eventuel anmodning om valg af kurator og kreditorudvalg skal fremsættes skriftligt over for skifteretten senest 3 uger efter denne bekendtgørelse.

Enhver, der har fordring eller andet krav mod skyldneren, opfordres til inden 4 uger efter denne bekendtgørelse til boets kurator at anmelde sit krav opgjort pr. konkursdagen. Anmeldelsen bør være vedlagt dokumentation for kravet.

Retten i Hillerød, den 22.02.2010.
Man bliver aldrig for gammel til rigtige motorcykler

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
Sv: Allans MC - Hillerød / Konkurs
« Svar #1 Dato: Februar 28, 2010, 07:44:18 pm »
Det var nogle interessante informationer! Især når man tager denne nyhed i betragtning: http://magacin.dk/motorcykler/artikler/vis.php?elementID=1062

Det virker ikke umiddelbart som om, at han har meldt ud der at de var erklæret konkurs..

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

SA

• Roadracer
« Svar #2 Dato: Februar 28, 2010, 09:09:46 pm »
De bedste ønsker for fremtiden til Allan og co! :thumbsup:
Ærgerligt hvis vi mister en mc-shop i det nordsjællandske.

Søren

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #3 Dato: Februar 28, 2010, 09:37:40 pm »
Han har efter min mening ikke været værd at gemme på i forvejen, så det skaber ikke et dunrende hul i mine tanker at han ryger ud.

Dårlig service og lodrette løgne er ikke noget jeg kommer til at savne...  :rolleyes:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

SA

• Roadracer
« Svar #4 Dato: Februar 28, 2010, 10:42:03 pm »
Han har efter min mening ikke været værd at gemme på i forvejen, så det skaber ikke et dunrende hul i mine tanker at han ryger ud.

Dårlig service og lodrette løgne er ikke noget jeg kommer til at savne...  :rolleyes:

....men dog altid klar til et godt tilbud på udstyr eller stumper! Jeg har dog aldrig brugt værkstedet, som rigtig nok ikke havde det bedste ry.

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #5 Dato: Februar 28, 2010, 10:55:00 pm »

....men dog altid klar til et godt tilbud på udstyr eller stumper! Jeg har dog aldrig brugt værkstedet, som rigtig nok ikke havde det bedste ry.
... samt den narkoman de har som lageransvarlig der fylder dig med løgn når du dukker op for at hente stumper han skulle bestille hjem til dig, men i stedet har brugt tiden på badeværelset hvor det hvide pulver stadigt sidder under næsen på ham når han kommer ud igen.

Det spiller heller ikke at mekanikeren smider en bremsecaliper ned på liften fra 30 cm højde i irritation over at han skal finde et katalog over små blink.   :club:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

svtøz

• Søndagskører
  • **
    • http://www.blåbjerg-mc.dk/
« Svar #6 Dato: Marts 01, 2010, 07:48:13 am »

x2
"Ethvert menneske er idiot fem minutter hver dag. Klogskab består i ikke at overskride denne grænse”

Bjørnen

• Søndagskører
  • **
  • Kom så misser.......
« Svar #7 Dato: Marts 01, 2010, 09:14:46 am »
Konkurs er den kurs man vælger, når kaptajnen ikke viser leadership. Har selv købt min cykel hos Allans MC, og det var mit indtryk at "the man in charge" åbenlyst ville skide det hele et stykke. Den slags smitter........
Har dog kun positive ord til overs for den service jeg fik af værkstedet, men virkeligheden afhænger jo af øjnene der ser :rolleyes:
Improvise - Adapt - Overcome

Trevize

• Roadracer
  • bike: SV650SK6
« Svar #8 Dato: Marts 01, 2010, 10:46:10 am »
Lidt mere info:

http://magacin.dk/motorcykler/artikler/vis.php?elementID=1068

Til de dovne er her så selve artiklen :P
Allan havde informeret om at konkursen ville komme i Statstidende en af de nærmeste dage. Nu er det så faktum.

Allan har selv indgivet konkursbegæringen. Man kalder det normalt for teknisk konkurs.

Ideen er, som Allan selv udtaler det, at få lukket det gamle og alle de lig i lasten der følger med, hurtigst muligt. Derefter starte et nyt Allans MC. Forretningsidé med det nye Allans MC er "tilbage til rødderne". Altså motorcykelværksted med stort M.

Allan var tidligere en af landets absolut bedst sælgende Suzuki forhandlere. Det bliver spændende at se hvor hurtigt det nye kan startes.
"Brannigan's Law is like Brannigan's love, hard and fast."

bowman76

• Plastikrocker
  • Jute per dei gratiam
« Svar #9 Dato: Marts 01, 2010, 12:02:25 pm »
Fuck, mand

Jeg har min mc opstaldet hos ham. Må hellere køre ud og hente den.

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
« Svar #10 Dato: Marts 01, 2010, 12:21:35 pm »
http://magacin.dk/motorcykler/artikler/vis.php?elementID=1068

[...]
Ideen er, som Allan selv udtaler det, at få lukket det gamle og alle de lig i lasten der følger med, hurtigst muligt. Derefter starte et nyt Allans MC. Forretningsidé med det nye Allans MC er "tilbage til rødderne". Altså motorcykelværksted med stort M.
[...]

Betryggende? Så han erklærer sig selv konkurs fordi han har for mange lig i lasten, og starter derfor noget nyt op? Yay, fedt koncept :rolleyes:

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
« Svar #11 Dato: Marts 01, 2010, 12:31:35 pm »
Fuck, mand

Ja kan du så få hentet den !  :wink:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #12 Dato: Marts 01, 2010, 12:42:05 pm »
synes nu at der var stor forskel mellem hvis der betjente - der var ingen problemer med køb af motorcyklen og han hentede plade med det samme da papirne var i orden.

eneste var at de fortalte nogle ting omkring SV'eren der ikke passede - men prøveture var den der gav best indtryk  :mrgreen:

siden har der været nogle små ting om bestilte stumper, hvor jeg har kørt forgæves flere gange.

der har hængt et meget strengt opslag i butikken om han så meget ned på online køb og ingen støttede hans butik
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

bowman76

• Plastikrocker
  • Jute per dei gratiam
« Svar #13 Dato: Marts 01, 2010, 01:28:53 pm »
Fuck, mand

Ja kan du så få hentet den !  :wink:

Var lige derude og brokke mig (det gør jeg ellers aldrig, bare spørg kæresten  :innocent:). Man har jo før hørt om folk, som har indleveret TV/PC etc. til reperation, for derefter ikke kunne få dem udleveret fra konkursboet.
Kuratoren, firmaet "Nordia", oplyser, at der gælder andre regler for indregistrerede køretøjer; de er selvfølgelig vores ejendom og undtaget fra boet. Alle, med opstaldet mc hos Allan, får et brev, hvori situationen opridses, og man kan vælge, enten at få den opstaldet, eller få den udleveret.

Og nu havde jeg ellers lige  :brok: mig gevaldigt op og ringet til en veninde, som er advokat  :mrgreen:

Nå, under alle omstændigheder, er det en træls situation.
« Senest Redigeret: Marts 01, 2010, 01:39:58 pm af bowman76 »

c3

• Plastikrocker
« Svar #14 Dato: Marts 01, 2010, 02:33:38 pm »
Nå, under alle omstændigheder, er det en træls situation.

Hvad valgte du så? At hente den eller lade den forblive opstaldet?