Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Og en til mig Hvad med standby tid - generelt syntes jeg kun de holder batteri i en 3-4 dag. Skal man så gå og sjat lade hele tiden? Så bliver det da en kende for besværligt.
Citat fra: Bork efter Marts 03, 2010, 09:00:06 pmOg en til mig Hvad med standby tid - generelt syntes jeg kun de holder batteri i en 3-4 dag. Skal man så gå og sjat lade hele tiden? Så bliver det da en kende for besværligt. standby tid er ca. 80 timer, men ved fastmontering bruger man et kabel til ca, 90 kr. så kan du forbinde den med dit batteri, den bruger ca. 40ma.
Det her GPS tracking - er det noget der virker i praksis? og er der eksempler på at GPS trackeren har været årsagen til at man har fundet sin motorcykel igen?For hvis effekten af GPS trackeren udelukkende bygger på forudindtaget holdninger til dens virkningsgrad, er der vel ikke belæg for at sige at den virker i den virkelige verden.Håndfaste beviser for GPS´ens virkning efterlyses.
Citat fra: Bork efter Marts 06, 2010, 08:16:33 pmDet her GPS tracking - er det noget der virker i praksis? og er der eksempler på at GPS trackeren har været årsagen til at man har fundet sin motorcykel igen?For hvis effekten af GPS trackeren udelukkende bygger på forudindtaget holdninger til dens virkningsgrad, er der vel ikke belæg for at sige at den virker i den virkelige verden.Håndfaste beviser for GPS´ens virkning efterlyses. Man kan vel sige at den ikke kan stå alene, den kan evt. suplereres med en stor kæde, 2000V El, samt en stor pitbull, det vil helt sikkert hjælpe, men hellere ikke dette kan give 100% garanti det jeg mener er at man kan kun gøre sit bedste
Citat fra: Michael N efter Marts 06, 2010, 11:50:36 pmCitat fra: Bork efter Marts 06, 2010, 08:16:33 pmDet her GPS tracking - er det noget der virker i praksis? og er der eksempler på at GPS trackeren har været årsagen til at man har fundet sin motorcykel igen?For hvis effekten af GPS trackeren udelukkende bygger på forudindtaget holdninger til dens virkningsgrad, er der vel ikke belæg for at sige at den virker i den virkelige verden.Håndfaste beviser for GPS´ens virkning efterlyses. Man kan vel sige at den ikke kan stå alene, den kan evt. suplereres med en stor kæde, 2000V El, samt en stor pitbull, det vil helt sikkert hjælpe, men hellere ikke dette kan give 100% garanti det jeg mener er at man kan kun gøre sit bedsteDet kunne være man skulle kigge lidt nærmere på den der pitbull
Citat fra: Bork efter Marts 07, 2010, 12:13:38 amCitat fra: Michael N efter Marts 06, 2010, 11:50:36 pmCitat fra: Bork efter Marts 06, 2010, 08:16:33 pmDet her GPS tracking - er det noget der virker i praksis? og er der eksempler på at GPS trackeren har været årsagen til at man har fundet sin motorcykel igen?For hvis effekten af GPS trackeren udelukkende bygger på forudindtaget holdninger til dens virkningsgrad, er der vel ikke belæg for at sige at den virker i den virkelige verden.Håndfaste beviser for GPS´ens virkning efterlyses. Man kan vel sige at den ikke kan stå alene, den kan evt. suplereres med en stor kæde, 2000V El, samt en stor pitbull, det vil helt sikkert hjælpe, men hellere ikke dette kan give 100% garanti det jeg mener er at man kan kun gøre sit bedsteDet kunne være man skulle kigge lidt nærmere på den der pitbull Det er bare virlelig svært at få plads til sådan en i rummet under sædet!