Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
+ ville egentlig også gerne høre en/flere af jer hvor nemt det er at FLÅ den der lange umådeligt grimme "fake" bagskærm af og montere nr. pladen længere oppe under "selve" bagskærmen.. hehe
Citat fra: billie_joe+ ville egentlig også gerne høre en/flere af jer hvor nemt det er at FLÅ den der lange umådeligt grimme "fake" bagskærm af og montere nr. pladen længere oppe under "selve" bagskærmen.. heheEr det ikke det Bongers gør sig i ???
Citat fra: SVeaCitat fra: billie_joe+ ville egentlig også gerne høre en/flere af jer hvor nemt det er at FLÅ den der lange umådeligt grimme "fake" bagskærm af og montere nr. pladen længere oppe under "selve" bagskærmen.. heheEr det ikke det Bongers gør sig i ???JA.. jeg har sovet lidt - Jeg kan hjælpe dig.. Du må selv lave save arbejdet - men skal nok vejlede dig – det er intet problem.. Det skal ikke koste dig mere end, det nye stykke blik (100 kr)Men send en PM med et telefonnummer – så finder vi ud af noget :wink: :wink:
Hvis det er et spørgsmål om penge min herre - så skal det ikke splitte os ad... så kan jeg godt æde de 100kr... og lave det gratis :wink: :wink: (det er sådan en service vi har..)
men først og fremmest skal jeg have hjelm støvler og jakke, og jeg begynder først at skrue når sneen daler