...der er jo ikke rigtig noget tilbaglænet over en 1000s ... men man kan vist nok afhjælpe det med et andet CLIP ON .... hvis man synes det er for meget ....mener at kunne huske at der er en tråd herinde om det !
Prøv at søg på CLIP ON
det er et halvt touring clip-on der sidder på som standard - og er ikke så lavt som racere.
Jeg har ikke haft problemer med ryggen selvom jeg også har lidt svag ryg...jeg har haft lidt problemer med håndled...men det handler lidt om at sidde korrekt og bruge rygmusklerne til at holde sig i en fornuftig stilling....og lette trykket på håndled...
Har ikke kørt den nøgne model ...det kan være at den er mere oprejst...
lille rettelse - det er mave-musklerne du bruger til at holde ryggen ret
selv har jeg skiftet mellem clip-on og standard styr på en naked.
det var mest sjovt at gå fra clip-on til alm. styr - men mest fordi forhjulet blev letterer - hehe
Måske skulle du se om du kunne få prøvet begge typer...så kan du selv vurder og mærke på din egen ryg hvad du skal....uanset hvad tror jeg du vil blive en lykkelig SVine ejer ...
Mvh Per
helt sikkert - din egen mening er den der vigtigst - vær opmærksom på at selv om det er en sv1000s - kan der være stor forskel mellem dem hvordan de køre - med henblik på affjedring, powercommander, styrdæmper ect.
tilsidst - velkommen 77
hvad end du vælger er du velkommen her i forummet også hvis det bliver noget andet end en SV'er eller en suzuki... hehe
eneste problemer vi har haft oppe er hvis du er over 190cm.
jeg er 194 og fik rettet min kørestilling med nogle andre fodhvilere