Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hey,Kan ikke helt gennemskue betalingsbetingelserne for basisbruger på Motorcykelgalleri.dk. Er det 35 kr. én gang eller hva?
Øhh.. Findes der seriøse på motorcykelgalleri? Jeg synes mest det er en flok kællinger, der alle sammen vil bytte motorcykler
Citat fra: Ole efter Februar 25, 2010, 12:15:00 pmØhh.. Findes der seriøse på motorcykelgalleri? Jeg synes mest det er en flok kællinger, der alle sammen vil bytte motorcykler HAHA! Jeg oprettede mig på cykelgalleri.dk, men bekræftede aldrig og betalte ikke. Efter lidt tid blev prisen sat ned, og efter lidt mere tid blev den sat yderligere ned
Jeg oprettede mig på cykelgalleri.dk, men bekræftede aldrig og betalte ikke. Efter lidt tid blev prisen sat ned, og efter lidt mere tid blev den sat yderligere ned
Citat fra: NielSV650 efter Februar 25, 2010, 02:32:45 pmJeg oprettede mig på cykelgalleri.dk, men bekræftede aldrig og betalte ikke. Efter lidt tid blev prisen sat ned, og efter lidt mere tid blev den sat yderligere ned Jeg har aldrig betalt noget - og kommer heller ikke til det.
Citat fra: Nikolaj efter Februar 25, 2010, 02:52:57 pmCitat fra: NielSV650 efter Februar 25, 2010, 02:32:45 pmJeg oprettede mig på cykelgalleri.dk, men bekræftede aldrig og betalte ikke. Efter lidt tid blev prisen sat ned, og efter lidt mere tid blev den sat yderligere ned Jeg har aldrig betalt noget - og kommer heller ikke til det.Jyde! På MCgalleri kan man oprette en køb/salgsannonce uden at betale, men på bilgalleri skal man være VIP Så kan man lære at være madkasseejer!
Citat fra: NielSV650 efter Februar 25, 2010, 05:01:14 pmCitat fra: Nikolaj efter Februar 25, 2010, 02:52:57 pmCitat fra: NielSV650 efter Februar 25, 2010, 02:32:45 pmJeg oprettede mig på cykelgalleri.dk, men bekræftede aldrig og betalte ikke. Efter lidt tid blev prisen sat ned, og efter lidt mere tid blev den sat yderligere ned Jeg har aldrig betalt noget - og kommer heller ikke til det.Jyde! På MCgalleri kan man oprette en køb/salgsannonce uden at betale, men på bilgalleri skal man være VIP Så kan man lære at være madkasseejer! Men det er da gratis at være VIP.....jeg har ihvertfald ikke betalt noget. (på MCG, jeg er ikke medlem på bildelen, havde kun råd til 2 af dem, og så var det altså vigtigere med Baboom )