Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Go'e gamle Per Harms er altid god for en sviner af sine potentielle kunder.Han er dum som et rungende hul i jorden - og det kan du gange med 1220,33.
Hmmm .... det kalder vel på en fællestur: Vi kan line alle Suzi'erne op foran biksen og sige at vi har havde hørt han skulle være ny forhandler?!? Hvor er de røde pølser og ballonerne??
Citat fra: René T efter Februar 25, 2010, 08:15:20 amJeg købte min første MC (ny) hos MC-Hjørnet, en Yamaha XJ600 Diversion. Hvornår har han solgt Yamaha spørger jeg dumt? I den tid jeg har kendt til butikken har han kun handlet Honda, Kawasaki og Aprilia...Citat fra: René T efter Februar 25, 2010, 08:15:20 amOg med skræk for at blive høvlet ned i vores fine SV forum , så er det nok ikke helt forkert at det er pga. prisen at Suzuki har været en af de meste solgte mc mærker i dk.Det har du nok ret i... Jeg følte i hvert fald at jeg fik mest for pengene da jeg købt min SV'er ift. hvad konkurrenterne kunne tilbyde.
Jeg købte min første MC (ny) hos MC-Hjørnet, en Yamaha XJ600 Diversion.
Og med skræk for at blive høvlet ned i vores fine SV forum , så er det nok ikke helt forkert at det er pga. prisen at Suzuki har været en af de meste solgte mc mærker i dk.
Hvad er det han har sagt på nationalt tv?Kunne jeg da godt tænke mig at se Har nogen et link til det?