Hey folks!
Synes lige jeg ville dele en oplevelse fra idag. Jeg var egentlig på vej hjem fra Kbh (ad Roskildevej) og på vej til at hente ungerne, men hov hvad var det? En mc-butik... det må da liiiige checkes ud. Jeg hev vilddyret (blå VW Caddy 1.4 familiecontainer
) og gik ind i butikken. Der stod godt nok ikke noget om at de forhandlede Suzuki der, men man kan man jo godt kigge, selvom man næsten har lagt sig fast på en SV'er.
Ekspedienten/ejeren kom hen og spurgte hvad jeg ledte efter ( så langt så godt), men så kom jeg til at sige, at jeg nok mere eller mindre havde set mig varm på en Suzuki. Så brød helvede løs. Jeg fik et himmelvendt blik og herefter en brandtale om at, 1) Kawasaki havde meeeget bedre køreegenskaber, 2) Det var KUN i Danmark at der blev solgt flest Suzuki (indforstået at andre steder i verden var de altså meget klogere) og det var KUN pga. prisen, 3) I Tyskland, Holland, England var Suzuki kun nr. 4 på salgsslisten osv osv.. Han talte sgu virkeligt ned til mig og da havde jeg ikke engang sagt at jeg var førstegangskøber, men bare nævnt at jeg havde hørt fra flere at Sv'eren var et godt bud på en mc.
Det var egentlig en meget fed butik, men det var da bare om at komme ud. Fik slet ikke kigget på tøjet.
Nå, bare en lille øffer. Det kan jo godt være, at han er presset pga. finanskrise m.m, meeeen synes sgu godt nok det var lige at at stramme den.
Har i været derinde og har i haft samme
eller en god
oplevelse derinde?