Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Det vil sige, at hvis den kan få ordentligt fast i underlaget, er mc hurtigst, da den vejer mindst. Men ellers en lastbil, da den har den største kontaktflade.Men vi er enige om at en bil ikke bliver hurtigere til at bremse, med en 1 tons trailer efter sig!
Nej ikke et væddemål, men bare snak over frokostbordet med kollegere...
Ok i har håneretten resten af dagen
SVea-> har du en SVea mobil lidt ligesom batman har en batmobil.. Der holder en her hvor jeg arbejder, hvor der står SVea på siden.. tager lige et billede en af dagene..
Citat fra: FrenoSVea-> har du en SVea mobil lidt ligesom batman har en batmobil.. Der holder en her hvor jeg arbejder, hvor der står SVea på siden.. tager lige et billede en af dagene.. Ja det er mig, der sidder og venter længselsfuldt på at du kommer og tilbyder mig en tur ud i det grønne på den røde Sig lige til inden du tager billeder, så jeg lige kan nå at ordne hår og sådan...
Stay tuned.. Hvis ikke min pc derhjemme har valgt helt at rydde op i gamle shortcuts, så har jeg et link til en tysk test af SV'eren hvor dens bremselængde, så vidt jeg husker, er på højde med Porsche 911. Men det hele kommer helt sikkert an på hvor god chaufføren er.Jeg kigger lige efter linket senere i dag.