Forfatter Emne: OT: Forskellige EDB-spørgsmål  (Læst 5226 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Gertsen

• Sandt SVin
Sv: OT: Forskellige EDB-spørgsmål
« Svar #15 Dato: Februar 17, 2010, 09:06:15 pm »
Min router er en D-link DI-624 AirPlus Extreme G - kan ikke lige se ud fra dit link om det er muligt med denne. Den eneste D-Link med navnet 624 har ikke USB efter hvad jeg kan se...

Og nu har jeg lavet kodeord på mit album på min Synology, så lidt har jeg da fundet ud af. MEN - i min færden rundt som admin på min Synology faldt jeg over følgende oplysninger (se billede)
Hvad betyder det lige? Er min disk ved at ryge?
« Senest Redigeret: Februar 17, 2010, 10:05:56 pm af Gertsen »
SV 650 S - SOLGT - MCG: HER for at gå til MotorCykelGalleriet

draugluin

• Søndagskører
  • **
« Svar #16 Dato: Februar 17, 2010, 10:30:01 pm »
Min router er en D-link DI-624 AirPlus Extreme G - kan ikke lige se ud fra dit link om det er muligt med denne. Den eneste D-Link med navnet 624 har ikke USB efter hvad jeg kan se...

Den router er nok ikke lige den rigtige til det formål. Men i følge http://forum.synology.com/enu/viewtopic.php?f=27&t=14801 burde det være muligt at få din Synology til at klare ærterne i stedet.

Og nu har jeg lavet kodeord på mit album på min Synology, så lidt har jeg da fundet ud af. MEN - i min færden rundt som admin på min Synology faldt jeg over følgende oplysninger (se billede)
Hvad betyder det lige? Er min disk ved at ryge?

Man kan lige skimte, at du har en Seagate disk, og så skal værdien (39) opfattes som forskellen fra 100, dvs 100-39=61oC, som passer med det der står lige nedenunder.  Så den er lidt håndlun, men den siger at det har været værre.

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
« Svar #17 Dato: Februar 20, 2010, 03:51:32 pm »
5. Jeg vil ikke køre dual-boot. Parallels er vist svaret, hvis det virker...
Så vil jeg tillade mig at anbefale dig at købe 2 gb ram ekstra, så du kommer op på 4. Jeg sidder med en Macbook og kører VMware og det halter sgu lidt når der kun er 2 gb. Derudover fungerer det fino med 2 gb ram! Lidt fotoarbejde og grafik kan den også snildt håndtere.

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her