Forfatter Emne: Vedrørende køb af SV1000S  (Læst 3282 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Williams

  • Wannabe
  • Indlæg: 4
Vedrørende køb af SV1000S
« Dato: Februar 14, 2010, 03:17:33 pm »
Hej med jer herinde.....

fedt forum i har jer her.... :-)

Har lige et spørgsmål der har plaget mig lidt. har været den lykkelige ejer af en SV650SK3.. Den solget jeg, da der kom et kvindemenneske i huset.... Hmm....

Jeg har nu fået lov til at købe en ny og vil gerne ha en SV1000S. Skal man vælge den billige til 100 kilo (SV1000SK4), eller skal man fremskaffe en SV1000SK7 til 125 kilo??? Hvad er forskellen udover 25000, og sort stel/hjul?? Begge er jo helt nye???

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Vedrørende køb af SV1000S
« Svar #1 Dato: Februar 14, 2010, 03:36:20 pm »
Heldige asen  :wink:.... er ikke ekspert...men hvis det var mig ville jeg bruge det sidste 25 K på at gøre den endnu federe......og købe en K4...men vi er jo så forskellige så du vil nok få en del flere svar og meninger hvilket er ganske rart...men køb det du har det bedst med..mærk efter i dig selv og du finder nok svaret... held og lykke med indkøbet

Mvh Per

PS ! Du kan finde nogle rigtige fine brugte og så have endnu mere råd til gejl og bensin m.m  [afro|
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: Vedrørende køb af SV1000S
« Svar #2 Dato: Februar 14, 2010, 03:57:43 pm »
Hvis jeg skulle ud og handle i dag, ville jeg klart købe denne her: http://motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=66506

Super fed og til en billig penge!!!

Velkommen til...  :blink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Williams

  • Wannabe
  • Indlæg: 4
Sv: Vedrørende køb af SV1000S
« Svar #3 Dato: Februar 14, 2010, 05:08:35 pm »
Tak for de hurtige svar.... Jeg er nok typen der har det bedst med at købe nyt.... Synes det er en fornøjelse at kører "SVinet" til...... Under alle omstændigheder så kommer der Powercommander, K&n filter og Mivv titanium på den... er nok bare mere nervøs for den dag den skal sælges hvis jeg vælger K4.... Ved godt den er 25000 billigere, men der er et eller andet der siger mig at jeg skal vælge K7.....

Er det bare mig der har det sådan???

P.s. Kunne selvfølgelig også smide 130 kilo og få Speciel Edition, med synes sgu den ser forkert ud med fuldkåbe....  :?

Batman

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 479
Sv: Vedrørende køb af SV1000S
« Svar #4 Dato: Februar 14, 2010, 05:37:20 pm »
Hvis jeg skulle ud og handle i dag, ville jeg klart købe denne her: http://motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=66506

Super fed og til en billig penge!!!

Velkommen til...  :blink:

Gu ville du ikke nikke nej, du ville købe en Gixx'er, en af dem med 1000 ccm..... !!!!!  :loser: :loser:
- På Gaden: Honda CBR900RR Fireblade - Faceliftet
- På banen: Yamaha R1

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: Vedrørende køb af SV1000S
« Svar #5 Dato: Februar 14, 2010, 06:13:02 pm »
Hvis jeg skulle ud og handle i dag, ville jeg klart købe denne her: http://motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=66506

Super fed og til en billig penge!!!

Velkommen til...  :blink:

Gu ville du ikke nikke nej, du ville købe en Gixx'er, en af dem med 1000 ccm..... !!!!!  :loser: :loser:

Hehehe... Ja hvis det ikke SKULLE være en SV1000s så havde der nok stået GSXR1000K7 i mine forsikringspapirer.  :facepalm: :twisted: :twisted: :twisted:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Williams

  • Wannabe
  • Indlæg: 4
Sv: Vedrørende køb af SV1000S
« Svar #6 Dato: Februar 14, 2010, 09:32:04 pm »
Hmm..... Synes sgu ikke rigtig jeg er blevet klogere......  :(


Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Vedrørende køb af SV1000S
« Svar #7 Dato: Februar 14, 2010, 10:32:57 pm »
Hmm..... Synes sgu ikke rigtig jeg er blevet klogere......  :(
Nej du er ikke blevet klogere...men du har selv lige svaret ..... har det bedre med nyt og K7....afsted med dig.....

BATMAN skal du ikke snart lægge dig !  :wink: undskyld spam Williams  :oops:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Claus m

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 510
Sv: Vedrørende køb af SV1000S
« Svar #8 Dato: Februar 15, 2010, 07:34:10 am »
Tak for de hurtige svar.... Jeg er nok typen der har det bedst med at købe nyt.... Synes det er en fornøjelse at kører "SVinet" til...... Under alle omstændigheder så kommer der Powercommander, K&n filter og Mivv titanium på den... er nok bare mere nervøs for den dag den skal sælges hvis jeg vælger K4.... Ved godt den er 25000 billigere, men der er et eller andet der siger mig at jeg skal vælge K7.....

Er det bare mig der har det sådan???

P.s. Kunne selvfølgelig også smide 130 kilo og få Speciel Edition, med synes sgu den ser forkert ud med fuldkåbe....  :?

Du kan også prøve at vende den om, hvad mon folk der køber brugt ville købe om et par år.
1: Sv1000sk4 kørt 30.000 km indreg. 2010 pris xx.xxx
eller
2: Sv1000sk7 kørt 30.000 km indreg. 2010 pris xx.xxx + 25.000

Tror godt jeg ved hvad jeg ville vælge, da jeg ikke tror der er lavet så store forbedringer fra k4 til k7 at det retfærdiggør 25.000, uden at have sat mig ind i det. Der må dem der har lidt mere forstand på de enkelte modeller lige på banen.
Sv650s Old school.
Næstformand Mc Farmers.
Midtjyde

Damage

  • Gæst
Sv: Vedrørende køb af SV1000S
« Svar #9 Dato: Februar 15, 2010, 07:43:32 am »
Tak for de hurtige svar.... Jeg er nok typen der har det bedst med at købe nyt.... Synes det er en fornøjelse at kører "SVinet" til...... Under alle omstændigheder så kommer der Powercommander, K&n filter og Mivv titanium på den... er nok bare mere nervøs for den dag den skal sælges hvis jeg vælger K4.... Ved godt den er 25000 billigere, men der er et eller andet der siger mig at jeg skal vælge K7.....

Er det bare mig der har det sådan???

P.s. Kunne selvfølgelig også smide 130 kilo og få Speciel Edition, med synes sgu den ser forkert ud med fuldkåbe....  :?

Nej da, du er ikke den eneste som har det sådan...jeg har det også lidt sådan.

Der er forskel på k3/k4 og k6 frem. Her er nogle af de forskelle som jeg kender til, jeg har taget udgangspunkt i hvad k6 og frem har.

Sort stel
Andre fjedre i forgaflen
Motoren har lidt mere effekt (flere HK)
ECU´en (motorens styreenhed) er en anden.

Held og lykke med købet...du her jo allerede bestemt dig.  :)
 

« Senest Redigeret: Februar 15, 2010, 07:45:09 am af René T »

SVenskeren SOLO

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 917
Sv: Vedrørende køb af SV1000S
« Svar #10 Dato: Februar 15, 2010, 10:56:16 am »
K7, men det skal jeg jo sige... hvis der nu kommer et nyt kvindefolk og den skal sælges igen om et år så er det måske enklare at komme af med noget der er K7 og ikke K4... sort stel, hjul og fuldkåbe...  :twisted:
It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Vedrørende køb af SV1000S
« Svar #11 Dato: Februar 15, 2010, 11:34:48 am »
Velholdte maskiner er altid "nemme" at komme af med...... :wink:  og skulle den være i den rigtige farve - rød  :evil: så bliver det ikke sværere... :lmao:

Som du kan se ...maser af gode råd....meninger og holdninger.....

Mærk nu efter en sidste gang og kom afsted med dig... vi glæder os til at køre en tur og se nogle billeder når SVinet er i stalden....

Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Sv: Vedrørende køb af SV1000S
« Svar #12 Dato: Februar 15, 2010, 05:12:22 pm »
Hmmm hvis det var mig , ville jeg købe en af deres limited edition modeller.

Du får alt dette for kun 5000,-

 ● Kæde / bagskærm
 ● Suzuki alarm
 ● Bundkåbesæt
 ● Crashpads
 ● Yoshimura udstødning

Hvis du ikke vil have bundkåben , kan du jo bare tage den af og sælge den her! -der er sikkert een som gerne vil have sådan en. Nu så jeg godt at du hellere ville have en MIVV potte på, end en yosi carbon, men den kan helt sikkert handles til en fin pris også.

kilosvin med div udstyr...

Williams

  • Wannabe
  • Indlæg: 4
Sv: Vedrørende køb af SV1000S
« Svar #13 Dato: Februar 15, 2010, 05:19:53 pm »
Er lige blevet kontaktet af forhandleren.... K4`eren er officielt udsolgt men han ville trække i nogle tråde, og se om han ikke kunne fremskaffe en sølv hjem til mig.... (klart den flotteste farve :wink:) Så jeg skal gi endelig besked i morgen når han ringer..... hvis det er, så bliver der sat 2 stk Mivv Titanium potter på, K&N filter samt powercommander...... indstillet inden levering og justeret ind efter tilkøring.... Til 114.429,- Lyder det dumt???

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Sv: Vedrørende køb af SV1000S
« Svar #14 Dato: Februar 15, 2010, 06:14:42 pm »
Det lyder billigt i mine ører...
-får du stadig de originale potter med så?
kilosvin med div udstyr...