Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
er det muligt at lege med appelsinkanon hos Valby MC uden at det er til fare for omgivelser - mennesker - dyr m.m ?Og er det overhovedet noget som kunne tænkes at skabe begejstring - glæde eller på anden vis stimulere stemningen på sådan en dag ?Hilsen Per
Citat fra: Per efter Februar 12, 2010, 11:18:26 amer det muligt at lege med appelsinkanon hos Valby MC uden at det er til fare for omgivelser - mennesker - dyr m.m ?Og er det overhovedet noget som kunne tænkes at skabe begejstring - glæde eller på anden vis stimulere stemningen på sådan en dag ?Hilsen PerMan kan vel altid skyde efter S-togene Ellers ligger der højhuse på den anden side af vejen. 10 point for en altankasse og 25 for en parasol
jeg fornemmer en svag interesse.....men det skal være mere overbevisende hvis jeg skal tage min model med....er langt mindre avanceret en kartoffelkanonen i videoen ...men jeg vil tror at rækkevidden er noget længere.....host host .....men lige så sjov
Jeg har nogle billeder et sted med mundingsild så hatten passer! De kommer senere. Indtil videre kan I kigge lidt på kanonen Augusta fires the orange gun in Låsby
Hehe, det vækker ellers gode minder, om en bagstiv sommerdag i Skurkens gamle lejlighed efter en MC-fest.... så nu går det pludselig op for min hvorfor han er flyttet
... I er blevet nogle ældre drengerøve ...
Skurk..ville gerne have oplevet det...du har vel ikke en video
Jeg har nogle mobil-videoer af det og andre tossestreger et eller andet sted - skal kigge efter dem ved lejlighed