Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Michael N efter Februar 04, 2010, 11:25:27 amfor at det skal vær lovligt så skal følgende 2 være opfyldt,1. Der skal være monteret en forlygtevasker. 2. Lygten skal kunne nivau reguleres automatisk.Dette er IKKE korrekt !!!! Jo på biler På MC skal lygten være af DE typen og GODKENDT til gasudladningslampe = Xenon-brænder = xenonpæreDET er de færreste, selvom det i min verden burde være nok med DE-linse.Ydermere kræves der ALTID dokumentation på DANSK hvis man skal gøre sig forhåbninger om godkendt syn OG en registreringsattest med konstruktive ændringer påført.Umiddelbart vil jeg tro at enhver vil lade dig køre når du viser dem DE-linserne i dine lygter og siger at der i loven står at der "kun" kræves DE-linse ved xenon på MC.Fåes de forresten i H7 ????
for at det skal vær lovligt så skal følgende 2 være opfyldt,1. Der skal være monteret en forlygtevasker. 2. Lygten skal kunne nivau reguleres automatisk.
okay jeg mente nu godt nok de specifikke regler for MCfor damn detail foreskrifterne er en lang smøre
Ja det er nogenlunde sådan et kit jeg har der bliver linket til
Citat fra: MartinP efter Februar 07, 2010, 11:44:55 amJa det er nogenlunde sådan et kit jeg har der bliver linket til Har det været svært at montere ?