Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Skal have fat i et han-stik til min SV1000.Det drejer sig om ledningen/stikket som går op til speedometeret(Se billedee)
Er det så ikke hunstikket du skal bruge??Prøv at kigge her:Vehicle Wiring Products
Citat fra: NielSV650 efter Januar 25, 2010, 08:19:25 amEr det så ikke hunstikket du skal bruge??Prøv at kigge her:Vehicle Wiring ProductsUden at skal udråbe mig selv som tekniker på SV1000s så ligner stikket på Højvang's billede et hunstik efter min mening ! En masse huller hvor der stikkes noget ind !
Citat fra: Per efter Januar 25, 2010, 09:31:12 amCitat fra: NielSV650 efter Januar 25, 2010, 08:19:25 amEr det så ikke hunstikket du skal bruge??Prøv at kigge her:Vehicle Wiring ProductsUden at skal udråbe mig selv som tekniker på SV1000s så ligner stikket på Højvang's billede et hunstik efter min mening ! En masse huller hvor der stikkes noget ind ! Høhø MEN, så vidt jeg ved, er det kappen man kigger på, og ikke benene. I dette tilfælde må det så blive til at det affotograferede er et han-stik. Eksempel:Hun øverst og han nederst.
I følge standarderne for rs-232 er det hannen øverst og hunnen nederst Almindeligvis gælder reglen om ben (han) ind i huller (hun) men der er specielle stiktyper hvor det ikke gælder .
Citat fra: petervej efter Januar 25, 2010, 11:28:30 amI følge standarderne for rs-232 er det hannen øverst og hunnen nederst Almindeligvis gælder reglen om ben (han) ind i huller (hun) men der er specielle stiktyper hvor det ikke gælder .Pis, jeg skulle ha fundet et andet stik
Jeg er da glad for at jeg ikke har bestilt sådan noget over telefonen, for så havde jeg da helt sikkert fået det modsatte af "hvad jeg bestilte"