Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Per efter Januar 22, 2010, 09:42:53 amja du har ret ...jeg ved jo nu hvor jeg skal hente B2's svin....! men ok ... fint med begejstring for denne nye mulighed ... men det er altid sundt med at forholde sig kritisk... og så være realistisk mht om det nu også er så "farligt" at man kan kigge ned ad gaden på nettet.... det er jo ikk eså meget anderledes end at køre en tur hvis man er på udkig efter dette.... så jeg er nu ikke så nervøs..B2 er heller ikke nervøs !Skulle nogen være efter SVinet på jobbet, så vil jeg pænt hurtigt være på pletten, for jeg sidder med udsigt til det lille pus. Desuden er det nok dk's bedst overvågede område, med 20+ kameraer og alt muligt andet sjovt gear. At home vil man bemærke at SVInet ikke er at se, og skulle nogen få lyst til at prøve lykken på den gule, så er jeg ret sikker på at der også sker noget sjovt Man arbejder vel ikke i en alarmbiks for ingenting
ja du har ret ...jeg ved jo nu hvor jeg skal hente B2's svin....! men ok ... fint med begejstring for denne nye mulighed ... men det er altid sundt med at forholde sig kritisk... og så være realistisk mht om det nu også er så "farligt" at man kan kigge ned ad gaden på nettet.... det er jo ikk eså meget anderledes end at køre en tur hvis man er på udkig efter dette.... så jeg er nu ikke så nervøs..
Citat fra: Big G efter Januar 22, 2010, 07:51:21 amCitat fra: Per efter Januar 21, 2010, 11:08:21 pmDet er da nice....fedt når alle veje kommer på....planlæg din egen sving tur ....! jep.....der er nogle fede potter, derhenne holder den forgaffel jeg ønsker mig, og lidt længere ude er der et fint dækken.... ja du har ret ...jeg ved jo nu hvor jeg skal hente B2's svin....! men ok ... fint med begejstring for denne nye mulighed ... men det er altid sundt med at forholde sig kritisk... og så være realistisk mht om det nu også er så "farligt" at man kan kigge ned ad gaden på nettet.... det er jo ikk eså meget anderledes end at køre en tur hvis man er på udkig efter dette.... så jeg er nu ikke så nervøs..
Citat fra: Per efter Januar 21, 2010, 11:08:21 pmDet er da nice....fedt når alle veje kommer på....planlæg din egen sving tur ....! jep.....der er nogle fede potter, derhenne holder den forgaffel jeg ønsker mig, og lidt længere ude er der et fint dækken....
Det er da nice....fedt når alle veje kommer på....planlæg din egen sving tur ....!
Det er jeg nu heller ikke....men det er nu lidt surt hvis ens meget unikke cykel/bil er fotograferet lige foran byens bordel
Har også fundet mig selv..http://maps.google.dk/maps?f=q&source=s_q&hl=da&geocode=&q=Langelandsgade+%C3%A5rhus&sll=55.869147,11.228027&sspn=8.566637,19.709473&ie=UTF8&hq=&hnear=Langelandsgade,+%C3%85rhus&t=h&layer=c&cbll=56.173055,10.200994&panoid=EauZUobk2HQcu5xYjgsqKw&cbp=12,217.95,,0,1.59&ll=56.173055,10.200994&spn=0.000259,0.000601&z=21
Fedt billede BLZ - flere ting jeg har bemærket....kan lide at GOOGLE er konsekvente med at tilsløre ansigter..........NOT..men mannequin dukken udenfor er tilsløret men nogle af personer er ikke..og læg mærke til hende som slentrer ude på vejen i baggrunden ...midt på vejen..taler i mobil og den store gule på vej....he he