Forfatter Emne: Google Street view nu i danmark.. Har i fundet jer selv?  (Læst 10213 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.


Batman

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 479
Sv: Google Street view nu i danmark.. Har i fundet jer selv?
« Svar #1 Dato: Januar 21, 2010, 06:17:07 pm »
Ej hvor cool, hvordan helvede har du fundet dig selv ???? Det må da have taget sådan ca ligeså meget held som at vinde i Lotto.......  [afro| [afro| [afro|
- På Gaden: Honda CBR900RR Fireblade - Faceliftet
- På banen: Yamaha R1

pingo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 503
Sv: Google Street view nu i danmark.. Har i fundet jer selv?
« Svar #2 Dato: Januar 21, 2010, 06:23:33 pm »
Ej hvor cool, hvordan helvede har du fundet dig selv ???? Det må da have taget sådan ca ligeså meget held som at vinde i Lotto.......  [afro| [afro| [afro|

Det var nu ikke så svært.. Jeg så den bare køre forbi, og huskede hvor det var. Og så gik jeg bare ind og kiggede.. Jeg blev også fotograferet et andet sted, men der har de åbenbart brugt billedet fra den anden vognbane, så der kom jeg ikke med.. Og der var også et tredje sted, men det kan jeg ikke huske :(
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad


Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: Google Street view nu i danmark.. Har i fundet jer selv?
« Svar #4 Dato: Januar 21, 2010, 08:01:49 pm »
Ej hvor cool, hvordan helvede har du fundet dig selv ???? Det må da have taget sådan ca ligeså meget held som at vinde i Lotto.......  [afro| [afro| [afro|

Det var nu ikke så svært.. Jeg så den bare køre forbi, og huskede hvor det var. Og så gik jeg bare ind og kiggede.. Jeg blev også fotograferet et andet sted, men der har de åbenbart brugt billedet fra den anden vognbane, så der kom jeg ikke med.. Og der var også et tredje sted, men det kan jeg ikke huske :(

Linselus.  :wink: :lol: :lol: :lol:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Sv: Google Street view nu i danmark.. Har i fundet jer selv?
« Svar #5 Dato: Januar 21, 2010, 08:17:54 pm »
Ej hvor cool, hvordan helvede har du fundet dig selv ???? Det må da have taget sådan ca ligeså meget held som at vinde i Lotto.......  [afro| [afro| [afro|

Jeg ville nu hellere vinde i lotte end at finde mig selv derinde......
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Der Frank

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 198
  • Rammstein Jam i aktion
    • R+ Jams hjemmeside
Sv: Google Street view nu i danmark.. Har i fundet jer selv?
« Svar #7 Dato: Januar 21, 2010, 09:34:31 pm »
Her er min Honda så.....ku' nu ha' været cool, hvis de lige var kommet forbi på det tidspunkt, hvor den blev nakket...

http://maps.google.dk/maps/ms?hl=da&ie=UTF8&msa=0&msid=118244134244510026069.00047db2964470db413b8&ll=55.68269,12.525144&spn=0,359.978864&t=h&z=16&layer=c&cbll=55.68283,12.524521&panoid=P29FBEUB3nid27PY2xMd-w&cbp=12,300.59,,0,5

Men, suk, sådan skulle det ikke være...

/der Frank
GSX750R K2
CBR 600 RR and was damn proud:-( Bastards - give me back my motorcycle!

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Sv: Google Street view nu i danmark.. Har i fundet jer selv?
« Svar #8 Dato: Januar 21, 2010, 09:59:03 pm »
Damn de kommer ud i krogene  :shock:

Madkassen at home her

SVinet at work her

Det er sgu sejt lavet  :respekt:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Google Street view nu i danmark.. Har i fundet jer selv?
« Svar #9 Dato: Januar 21, 2010, 11:08:21 pm »
Det er da nice....fedt når alle veje kommer på....planlæg din egen sving tur ....!   :innocent:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Sv: Google Street view nu i danmark.. Har i fundet jer selv?
« Svar #10 Dato: Januar 22, 2010, 07:51:21 am »
Det er da nice....fedt når alle veje kommer på....planlæg din egen sving tur ....!   :innocent:
jep.....der er nogle fede potter, derhenne holder den forgaffel jeg ønsker mig, og lidt længere ude er der et fint dækken.... :club:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Google Street view nu i danmark.. Har i fundet jer selv?
« Svar #13 Dato: Januar 22, 2010, 09:42:53 am »
Det er da nice....fedt når alle veje kommer på....planlæg din egen sving tur ....!   :innocent:
jep.....der er nogle fede potter, derhenne holder den forgaffel jeg ønsker mig, og lidt længere ude er der et fint dækken.... :club:

ja du har ret ...jeg ved jo nu hvor jeg skal hente B2's svin....!   :innocent:
men ok ... fint med begejstring for denne nye mulighed ... men det er altid sundt med at forholde sig kritisk... og så være realistisk mht om det nu også er så "farligt" at man kan kigge ned ad gaden på nettet.... det er jo ikk eså meget anderledes end at køre en tur hvis man er på udkig efter dette.... så jeg er nu ikke så nervøs..
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Sv: Google Street view nu i danmark.. Har i fundet jer selv?
« Svar #14 Dato: Januar 22, 2010, 10:32:17 am »

ja du har ret ...jeg ved jo nu hvor jeg skal hente B2's svin....!   :innocent:
men ok ... fint med begejstring for denne nye mulighed ... men det er altid sundt med at forholde sig kritisk... og så være realistisk mht om det nu også er så "farligt" at man kan kigge ned ad gaden på nettet.... det er jo ikk eså meget anderledes end at køre en tur hvis man er på udkig efter dette.... så jeg er nu ikke så nervøs..

B2 er heller ikke nervøs !

Skulle nogen være efter SVinet på jobbet, så vil jeg pænt hurtigt være på pletten, for jeg sidder med udsigt til det lille pus.  :club:
Desuden er det nok dk's bedst overvågede område, med 20+ kameraer og alt muligt andet sjovt gear.

At home vil man bemærke at SVInet ikke er at se, og skulle nogen få lyst til at prøve lykken på den gule, så er jeg ret sikker på at der også sker noget sjovt  :twisted:

Man arbejder vel ikke i en alarmbiks for ingenting  :mrgreen: :mrgreen:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?