Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Ole - hvorfor ikke? Per.. jeg er overbevist om du bare er misundelig.... jeg synes Motorcykler er alt for maskuline og der skal bringes lidt af det skønne femine frem
Citat fra: Nick efter Januar 20, 2010, 11:08:53 pmOle - hvorfor ikke? Per.. jeg er overbevist om du bare er misundelig.... jeg synes Motorcykler er alt for maskuline og der skal bringes lidt af det skønne femine frem schhhhhhhhhh...det er en hem'lighed.....jeg arbejder videre på dit design i smug.....resultatet kommer senere.....
Citat fra: Per efter Januar 20, 2010, 11:11:45 pmCitat fra: Nick efter Januar 20, 2010, 11:08:53 pmOle - hvorfor ikke? Per.. jeg er overbevist om du bare er misundelig.... jeg synes Motorcykler er alt for maskuline og der skal bringes lidt af det skønne femine frem schhhhhhhhhh...det er en hem'lighed.....jeg arbejder videre på dit design i smug.....resultatet kommer senere..... Vidste det!!!
Citat fra: Nick efter Januar 20, 2010, 11:15:19 pmCitat fra: Per efter Januar 20, 2010, 11:11:45 pmCitat fra: Nick efter Januar 20, 2010, 11:08:53 pmOle - hvorfor ikke? Per.. jeg er overbevist om du bare er misundelig.... jeg synes Motorcykler er alt for maskuline og der skal bringes lidt af det skønne femine frem schhhhhhhhhh...det er en hem'lighed.....jeg arbejder videre på dit design i smug.....resultatet kommer senere..... Vidste det!!!
Det' piv frækt Nick - go for it!