Forfatter Emne: Squash-buddy søges til i aften (12/01) i KBH - Nørrebro  (Læst 2129 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Squash-buddy søges til i aften (12/01) i KBH - Nørrebro
« Dato: Januar 12, 2010, 10:25:27 am »
Hej gutter,

Jeg har en squash-bane og to ketchere i aften kl 21.00-22.00 på Nørrebro. Hvis der er nogen af jer som kan spille eller vil prøve kræfter med denne meningsløse men underholdende sport må i sige til.

Min sædvanelige makker har ødelagt sit knæ... Om end ikke i squash-kampens hede!  8)

Det er først til mølle...

/Jakob
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Sv: Squash-buddy søges til i aften (12/01) i KBH - Nørrebro
« Svar #1 Dato: Januar 12, 2010, 11:59:32 am »
Hej gutter,

Jeg har en squash-bane og to ketchere i aften kl 21.00-22.00 på Nørrebro. Hvis der er nogen af jer som kan spille eller vil prøve kræfter med denne meningsløse men underholdende sport må i sige til.

Min sædvanelige makker har ødelagt sit knæ... Om end ikke i squash-kampens hede!  8)

Det er først til mølle...

/Jakob

Hep... jeg er på.   ser frem til at løbe ind i væggen, med tungen hængende ud af halsen. i et forgæves forsøg på at nå bolden.

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Squash-buddy søges til i aften (12/01) i KBH - Nørrebro
« Svar #2 Dato: Januar 12, 2010, 01:06:14 pm »
Hej gutter,

Jeg har en squash-bane og to ketchere i aften kl 21.00-22.00 på Nørrebro. Hvis der er nogen af jer som kan spille eller vil prøve kræfter med denne meningsløse men underholdende sport må i sige til.

Min sædvanelige makker har ødelagt sit knæ... Om end ikke i squash-kampens hede!  8)

Det er først til mølle...

/Jakob

Hep... jeg er på.   ser frem til at løbe ind i væggen, med tungen hængende ud af halsen. i et forgæves forsøg på at nå bolden.

Husk din skihjelm og goggles  :afro:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Squash-buddy søges til i aften (12/01) i KBH - Nørrebro
« Svar #3 Dato: Januar 12, 2010, 02:08:04 pm »
Hey gutter...

Det er muligt at jeg bliver nødt til selv at melde pas pga. andre planer - kunne i være interesserede i at battle hinanden? Banen er alligevel bare ledig...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Squash-buddy søges til i aften (12/01) i KBH - Nørrebro
« Svar #4 Dato: Januar 12, 2010, 02:09:05 pm »
Hey gutter...

Det er muligt at jeg bliver nødt til selv at melde pas pga. andre planer - kunne i være interesserede i at battle hinanden? Banen er alligevel bare ledig...

Jeg har planer iaften. Ellers havde jeg meldt mig for længst. Giv Hønse et bip. Han trænger til at røre sig, den boldmongol!   :mrgreen:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Squash-buddy søges til i aften (12/01) i KBH - Nørrebro
« Svar #5 Dato: Januar 12, 2010, 02:38:37 pm »
Hey gutter...

Det er muligt at jeg bliver nødt til selv at melde pas pga. andre planer - kunne i være interesserede i at battle hinanden? Banen er alligevel bare ledig...

Jeg har planer iaften. Ellers havde jeg meldt mig for længst. Giv Hønse et bip. Han trænger til at røre sig, den boldmongol!   :mrgreen:

Han snakket med Hønse - han ringer vist til Luske...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Sv: Squash-buddy søges til i aften (12/01) i KBH - Nørrebro
« Svar #6 Dato: Januar 12, 2010, 04:53:33 pm »
og hønse har også aftaler..  jeg tager ud og svømmer med svensson.  ishøj svømmehal kl1815 hvis nogen har interesse