Scenariet:
Kører igennem en bred rundkørsel, som ligger mellem Klampenborgvej og Skovshoved (Den der nice én, til dem der er kendt i Storkøbenhavn)
Ville lige tage et par runder i rundkørslen, som er perfekt til øvelse, da den er rigtig bred og ikke er specielt trafikkeret. Der sker så det, at halvvejs igennem rundkørslen vil jeg lige ligge mig lidt ned, hvilket resulterer i at cyklen forsvinder under mig med et sted mellem 30-40 km/t. Med andre ord var det en low-sider, hvor bagdækket mistede greb.
Resultat: Lander på venstre hofte, som jeg havde forulykket nogle måneder forinden ved at i min kæmpe brandert havde faldet på en trappe og landet direkte på hoften, så nu kan jeg nyde synet af noget der minder om et ar, der ikke har tænkt sig at forsvinde
HjelmShoei raid II - Hovedet havde ikke kontakt med jorden, så der skete intet her.
JakkeSpidi læderjakke - Lidt ridser på venstre albue, men det er faktisk ikke engang særligt synligt
BukserDiesel jeans - Utroligt nok er der ikke engang gået hul ind til hoften, på tråds af jeg blødte fra hoften og fik et kæmpe blot mærke, så dem GÅR jeg stadig i til dags dato
SkoConverse All-Stars - Utroligt men sandt, så klarede de også skærene. Fatter det ikke.
HandskerSpidi MotoGP handsker - Intet at se, da albuen og hoften tog imod slaget og gnidningen.
RygskjoldClover Back Pro - 100% intakt, det var ikke i aktion.
SV'eren:
Mest irriterende af alt var, at gearskifteren knækkede.... FEDT
Derudover blev frontkåben, sidekåben, fodhvileren, koblingsgrebet og styrenden ridset. HELDIGVIS var der ikke noget, udover gearskifteren, der knækkede.