Forfatter Emne: SV650s fra 99 drypper olie  (Læst 2529 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Pjock

• Wannabe
SV650s fra 99 drypper olie
« Dato: Januar 08, 2010, 10:45:15 pm »
Hej

er ny herinde og har lige været forummet igennem men kan ikke rigtig finde det jeg søgte.

jeg har en SV650S fra 99 som drypper olie, det er ik ret meget men dog ret træls, syntes at kunne se det kommer fra omkring det dæksel der sidder på venstre side, som jeg troede var koblingsdæksel, men efter at have læst lidt rundt, har jeg fundet ud af det nok er generator dæksel men kan det dryppe derfra eller er der ik olie derinde, da jeg syntes det  er der koblingespedalen går ind.
så er der nogen der kender et sted man kan købe pakninger til den eller har ideer til hvor det kan komme fra når det drypper ned deromkring.
På forhånd tak

MVH Dan

Larsot

• Plastikrocker
Sv: SV650s fra 99 drypper olie
« Svar #1 Dato: Januar 09, 2010, 10:17:14 am »
Hej

er ny herinde og har lige været forummet igennem men kan ikke rigtig finde det jeg søgte.

jeg har en SV650S fra 99 som drypper olie, det er ik ret meget men dog ret træls, syntes at kunne se det kommer fra omkring det dæksel der sidder på venstre side, som jeg troede var koblingsdæksel, men efter at have læst lidt rundt, har jeg fundet ud af det nok er generator dæksel men kan det dryppe derfra eller er der ik olie derinde, da jeg syntes det  er der koblingespedalen går ind.
så er der nogen der kender et sted man kan købe pakninger til den eller har ideer til hvor det kan komme fra når det drypper ned deromkring.
På forhånd tak

MVH Dan

Nu er jeg godtnok rimelig ny på mc ,men på min sv650 fra 99 sidder koblingsgrebet oppe på styret i venstre side.

Nikolaj

• Sandt SVin
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
« Svar #2 Dato: Januar 09, 2010, 11:18:08 pm »
Hej

På forhånd tak

MVH Dan
Der er olie bag generator dækslet så der kan den godt dryppe fra.
Prøv at rens motoren helt af i noget motor-rens og derefter hold øje med hvor det kommer fra ?
Du kan købe pakninger hos enhver suzuki forhandler, eller bruge flydende pakning.
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
« Svar #3 Dato: Januar 10, 2010, 03:31:29 pm »
Min ged drypper også lidt fra det område, men ikke meget.
Et par dråber når den bliver stillet efter en tur, er alt.

Jeg har ikke kikket på det endnu, men har mistanke om at der er en skade der opstod, da kæden (som skulle have været skiftet ) knækkede  :?
Ved den lejlighed knækkede den, den hærdede arm/aksel der aktiverer koblingen.
Så måske snakker vi en defekt pakdåse eller lignende.
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?