Forfatter Emne: Til dem af jer som går og har det hårdt i denne tid lige som mig...  (Læst 4259 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Til dem af jer som går og har det hårdt i denne tid lige som mig...
« Svar #15 Dato: Januar 08, 2010, 12:08:43 am »
Men fint nok - gør hvad ingen andre formår - kom med bare 5 gode grunde til JEG skal have en profil der og bruge al den tid på........?
Nej det må folk sgu selv om Martin.

Det eneste fornuftige argument jeg har, har jeg fra et SSP møde på skolen i december (har en datter i 5. klasse, og der kommer der en konsulent ud, og fortæller os gamle, hvordan vores unger færdes i deres digitale univers, digital mobning osv).

SSP konsulenten mente at når vores børn er vokset op, er et netværk (eks facebook) næsten ligeså vigtigt som den rigtige uddannelse for at få et job. Og jeg kender også et par stykker der har fået jobs den vej igennem. Man kan ret hurtigt kommunikere noget til selv den fjerneste afkrog af bekendtskabskredsen, og måske er der en der kender en der kender en. Om det så jobmangel, lejlighedssøgen, eller boligsalg er ligegyldigt. I fremtiden er et stort netværk en stor fordel.

(og så snage i gamle kærester, for at bilde sig selv ind, at de havde været bedre tjent med mig  :mrgreen:)

cool input Big G....det er ekstremt vigtigt at lære det at netværke....og ja de unge bruger flere værktøjer end vi gjorde....og det er fornuftigt at følge med indtil de er flyvefærdige...dog mener jeg, at det er ekstremt vigtigt at lære dem at kunne netværke uden at "sidde bag skærmen" ...... (se vedhæftet billede)
og hvis man bare har 1 god grund er det vel ok til at oprette sig på Facebook...man har jo selv kontrollen over hvad man vil bruge det til....

og den med de gamle kærester.... man kan... grine men den kan være "farlig"  :police:  :loser:  :hand:  :whipped:

og så ikke mere snak fra mig "SVRIDER.DK narkomanen" omkring dette emne...   :innocent:
« Senest Redigeret: Januar 08, 2010, 12:20:23 am af Per »
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Sv: Til dem af jer som går og har det hårdt i denne tid lige som mig...
« Svar #16 Dato: Januar 08, 2010, 08:09:07 am »
..dog mener jeg, at det er ekstremt vigtigt at lære dem at kunne netværke uden at "sidde bag skærmen" ...... (se vedhæftet billede)
ja for hulen da..... herhjemme bliver ungerne også sparket ud at lege eller over til veninderne hvis de bare sidder foran skærmen.....hvad enten det er tv, sims, fb eller andet........alt med måde.
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....