Forfatter Emne: Til dem af jer som går og har det hårdt i denne tid lige som mig...  (Læst 4261 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Jeg troede lige at jeg skulle ned i kælderen og køre ræs i frokostpausen - det skulle jeg så IKKE  :(

http://www.facebook.com/video/video.php?v=505816585464#

Kan vist kun ses hvis man er ven med mig på FjæsBogen. Til dem af jer der ikke er det kan jeg kun fortælle at min MC altså var løbet tør for batteri... D'oh!!!   :loser:

:: EDIT ::

LORTEKNALLERT  :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Til dem af jer som går og har det hårdt i denne tid lige som mig...
« Svar #1 Dato: Januar 07, 2010, 01:08:22 pm »
Jeg troede lige at jeg skulle ned i kælderen og køre ræs i frokostpausen - det skulle jeg så IKKE  :(

http://www.facebook.com/video/video.php?v=505816585464#

Kan vist kun ses hvis man er ven med mig på FjæsBogen. Til dem af jer der ikke er det kan jeg kun fortælle at min MC altså var løbet tør for batteri... D'oh!!!   :loser:

:: EDIT ::

LORTEKNALLERT  :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok:

Køb en Puch...de starter hver gang  :wink: ......  :mrgreen:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Sv: Til dem af jer som går og har det hårdt i denne tid lige som mig...
« Svar #2 Dato: Januar 07, 2010, 01:36:48 pm »
haha Skurk.....det har du godt af  :mrgreen: Der er skudda både lys og alarm på, så helt flad er den ikke, og med den kompression en R4 knallert kan komme op med, kan du vel bare løbe den igang  :wink:

Er videoen optaget med din Iphone??? det er da ok kvalitet af en mobilos.
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Til dem af jer som går og har det hårdt i denne tid lige som mig...
« Svar #3 Dato: Januar 07, 2010, 01:43:17 pm »
Køb en Puch...de starter hver gang  :wink: ......  :mrgreen:

Har tænkt på det - evt. sådan en med pedaler så man kan cykle hjem fra kroen når man har glemt at hælde benzin på dyret!

haha Skurk.....det har du godt af  :mrgreen: Der er skudda både lys og alarm på, så helt flad er den ikke, og med den kompression en R4 knallert kan komme op med, kan du vel bare løbe den igang  :wink:

Ja, der var kun lige nok juice på til at lyset og alarmen virkede - benzinpumpen kunne man høre kørte langsommere og blinkene når jeg slår alarmen til/fra ser også ret sløve ud.

For at bruge et udtryk som er rigtigt "gade" - så ville jeg umiddelbart have lidt "nøjeren" på over at løbe den igang i en relativt glat parkeringskælder med gitterport for enden. Jeg kunne hurtigt ende som dagens stjerne i min egen klovne-kategori under spam og spas  :lol: 8)

Prøvede at løbe SV1000'eren igang lige da jeg havde fået den... Den sparkede godt fra sig da den endelig blev vakt til live - det show var lige ved at ende i Christianshavns Kanal.

Er videoen optaget med din Iphone??? det er da ok kvalitet af en mobilos.

Det er optaget med en Nokia N95 8Gb - den optager super god video! Det jeg har lagt op er endda komprimeret... Kvaliteten på iPhone er til sammenligning elendig!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Sv: Til dem af jer som går og har det hårdt i denne tid lige som mig...
« Svar #4 Dato: Januar 07, 2010, 01:57:29 pm »
 :lmao: :lmao: :lmao: Nedtur Jakob  :lmao: :lmao:
Men friskt nok at lægge den på nettet  :respekt:
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Til dem af jer som går og har det hårdt i denne tid lige som mig...
« Svar #5 Dato: Januar 07, 2010, 02:01:16 pm »
:lmao: :lmao: :lmao: Nedtur Jakob  :lmao: :lmao:
Men friskt nok at lægge den på nettet  :respekt:

Well... Alle dem der har en cykel som i det mindste kan starte skulle bare lige vide at det altså kunne være værre  :wink: Folk er desuden velkomne til at grine lidt af mine tåbeligheder - der er mange af dem!  :lol:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Sv: Til dem af jer som går og har det hårdt i denne tid lige som mig...
« Svar #6 Dato: Januar 07, 2010, 04:51:24 pm »
Hvad er fjæsbogen og hvorfor kan vi andre ikke bare få den at se?
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Sv: Til dem af jer som går og har det hårdt i denne tid lige som mig...
« Svar #7 Dato: Januar 07, 2010, 05:05:17 pm »
iPhone is sooo last year ...  8)
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Til dem af jer som går og har det hårdt i denne tid lige som mig...
« Svar #8 Dato: Januar 07, 2010, 05:06:17 pm »
Hvad er fjæsbogen og hvorfor kan vi andre ikke bare få den at se?

Facebook... Og det hænger sammen med at videoen lidt afslører hvor den holder parkeret at jeg ikke gør den til allemandseje  :angel:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Sv: Til dem af jer som går og har det hårdt i denne tid lige som mig...
« Svar #9 Dato: Januar 07, 2010, 05:54:27 pm »
afslører hvor den holder parkeret

Den ka jo alligevel ike starte  :lmao:

Nej pis, det forstår jeg godt.

Sajmon ved udmærket hvad fjæsbogen er, men han er jo erklæret modstander af den, og skide stædig  :innocent: :innocent:

http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=11097.msg112927#msg112927
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Til dem af jer som går og har det hårdt i denne tid lige som mig...
« Svar #10 Dato: Januar 07, 2010, 06:08:59 pm »
afslører hvor den holder parkeret
Den ka jo alligevel ike starte  :lmao:

Tænkte godt på det - men alligevel  :wink:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Sv: Til dem af jer som går og har det hårdt i denne tid lige som mig...
« Svar #11 Dato: Januar 07, 2010, 08:36:41 pm »
Hmm den klikkelyd er starter relæet og det kunne nu også godt være en dårlig stelforbindelse.

Men du kan jo prøve med et par startkabler :)
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Sv: Til dem af jer som går og har det hårdt i denne tid lige som mig...
« Svar #12 Dato: Januar 07, 2010, 09:49:57 pm »
afslører hvor den holder parkeret

Den ka jo alligevel ike starte  :lmao:

Nej pis, det forstår jeg godt.

Sajmon ved udmærket hvad fjæsbogen er, men han er jo erklæret modstander af den, og skide stædig  :innocent: :innocent:

http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=11097.msg112927#msg112927

Jeg er ikke erklæret modstander af den, men jeg synes der er en grænse for hvor mange hjemmesider man skal udstille sig selv og sit liv på.

Men fint nok - gør hvad ingen andre formår - kom med bare 5 gode grunde til JEG skal have en profil der og bruge al den tid på........?
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Til dem af jer som går og har det hårdt i denne tid lige som mig...
« Svar #13 Dato: Januar 07, 2010, 10:25:50 pm »
afslører hvor den holder parkeret

Den ka jo alligevel ike starte  :lmao:

Nej pis, det forstår jeg godt.

Sajmon ved udmærket hvad fjæsbogen er, men han er jo erklæret modstander af den, og skide stædig  :innocent: :innocent:

http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=11097.msg112927#msg112927

Jeg er ikke erklæret modstander af den, men jeg synes der er en grænse for hvor mange hjemmesider man skal udstille sig selv og sit liv på.

Men fint nok - gør hvad ingen andre formår - kom med bare 5 gode grunde til JEG skal have en profil der og bruge al den tid på........?

Vi er flere som ikke er på fjæsbook........endnu...måske kommer jeg det, om der skal en god grund til eller bare nysgerrighed..jeg det ved jeg ikke...lige nu har jeg rigeligt med SVRIDER og MCG...som jeg lige er kommet på.... (se de flotte billeder af SVINET...haha... :innocent: nå men indtil videre lever jeg lykkeligt uden FB men forklejner det på ingen måde...det må siges at have sin berettigelse med det antal brugere ...
hvornår får jeg lige sådan en idé så jeg kan købe de potter og komme med til Ungarn  :hand:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Sv: Til dem af jer som går og har det hårdt i denne tid lige som mig...
« Svar #14 Dato: Januar 07, 2010, 11:00:23 pm »
Men fint nok - gør hvad ingen andre formår - kom med bare 5 gode grunde til JEG skal have en profil der og bruge al den tid på........?
Nej det må folk sgu selv om Martin.

Det eneste fornuftige argument jeg har, har jeg fra et SSP møde på skolen i december (har en datter i 5. klasse, og der kommer der en konsulent ud, og fortæller os gamle, hvordan vores unger færdes i deres digitale univers, digital mobning osv).

SSP konsulenten mente at når vores børn er vokset op, er et netværk (eks facebook) næsten ligeså vigtigt som den rigtige uddannelse for at få et job. Og jeg kender også et par stykker der har fået jobs den vej igennem. Man kan ret hurtigt kommunikere noget til selv den fjerneste afkrog af bekendtskabskredsen, og måske er der en der kender en der kender en. Om det så jobmangel, lejlighedssøgen, eller boligsalg er ligegyldigt. I fremtiden er et stort netværk en stor fordel.

(og så snage i gamle kærester, for at bilde sig selv ind, at de havde været bedre tjent med mig  :mrgreen:)
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....