Forfatter Emne: Erfaringer med IXIL potter  (Læst 3601 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

ThomasM

• Plastikrocker
Erfaringer med IXIL potter
« Dato: August 19, 2005, 09:55:00 am »
Hvad er folks erfaringer med ixil potter? Jeg er blevet godt fristet af følgende. Har set/hørt om mærket men ved reelt ikke om det er noget bras eller ej.

SV650S K4 Blå/YC2
Mods: suzuki hugger, lucas fender elim, spyball.
Klip: 1.

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
« Svar #1 Dato: August 19, 2005, 10:34:39 am »
Jeg har haft en IXIL siddende på SVinet i snart fire år, og den er stadig i fin form  8)
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Capone

• Sandt SVin
« Svar #2 Dato: August 19, 2005, 10:53:38 am »
Synes løsingen med beslaget som er monteret over potten ser lidt klodset ud. Kan godt være det skal ses i virkeligheden for rigtigt at tage stilling. Også ærgerligt at nummerpladen kommer til at sidde så langt nede pga. den plads highmount potterne tager.  :wink:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

ThomasM

• Plastikrocker
« Svar #3 Dato: August 19, 2005, 11:24:24 am »
Citat fra: Capone
Synes løsingen med beslaget som er monteret over potten ser lidt klodset ud. Kan godt være det skal ses i virkeligheden for rigtigt at tage stilling. Også ærgerligt at nummerpladen kommer til at sidde så langt nede pga. den plads highmount potterne tager.  :wink:

Så løsningen irl hos FA motor. Beslaget lagde jeg egentlig ikke sønderligt mærke til - det hele er rustfrit stål og alu så det går lidt ud i et og placeringen af potterne dækker alligevel hele undertailen til. At nummerpladen kommer længere ned er sandt, men ikke mere end på andre mc'er med underseat potter - det er det tradeoff man laver - nummerpladen skal være et sted ;)

Fandt et billede med nummerplade på:
SV650S K4 Blå/YC2

Paw

• Sandt SVin
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
« Svar #4 Dato: August 19, 2005, 11:58:24 am »
Sorry men det ligner prut :cry:

Passer ikke til designet :wink:

Jeg så engang et billede af en sv med underseat potte fra Fireblade (ny model). Det firkantede look på potten passede perfekt sammen med sv design.

Jeg har desværre ikke lige tid til at finde billedet frem, men mener det var fra 1000zyns.
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

ThomasM

• Plastikrocker
« Svar #5 Dato: August 19, 2005, 12:13:51 pm »
Citat fra: Paw
Sorry men det ligner prut :cry:

Passer ikke til designet :wink:

Jeg så engang et billede af en sv med underseat potte fra Fireblade (ny model). Det firkantede look på potten passede perfekt sammen med sv design.

Jeg har desværre ikke lige tid til at finde billedet frem, men mener det var fra 1000zyns.

Hehe.. nu var det ikke udseendet jeg spurgte til men potternes kvalitet :D dernæst har stil altid været et spørgsmål om smag.. nogen har den.. andre har ikke.. ;)
SV650S K4 Blå/YC2