Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hep,Er der nogen der har en kronrørsløfter som passer på en SV650SK7 som jeg kan få lov at låne her i december måned?Vi skal have forgaflen af cyklen således at den kan blive malet og få skiftet fjedre+olie.
Sådan nyg - kanon!! - Hvlken størrelse har kronrøret på 1000'eren?
Det kan jeg sgunte' lige huske, men jeg kan måle på adaptoren i eftermiddag. Du kan jo give mig et mobil-bip, hvis jeg glemmer det. (Har du mit nummer?)
Citat fra: nyg efter December 14, 2009, 01:10:08 pmDet kan jeg sgunte' lige huske, men jeg kan måle på adaptoren i eftermiddag. Du kan jo give mig et mobil-bip, hvis jeg glemmer det. (Har du mit nummer?)Har en tom kontakt med dit nummer i - men skriv på 23 41 83 84 Og tak!
Jeg har også en kronrørsløfter hvis det er.. skal bare hentes inden d. 19. dec i klubben. eller efter d. 24 decder sidder pt suzuki adaptor i, ellers er der andre adaptere til den..
Citat fra: Luske efter December 15, 2009, 11:16:21 amJeg har også en kronrørsløfter hvis det er.. skal bare hentes inden d. 19. dec i klubben. eller efter d. 24 decder sidder pt suzuki adaptor i, ellers er der andre adaptere til den.. Uh, det er måske næsten endnu nemmere - Ved du om der er en der passer til en SV650S ?
der er en håndfuld adaptere til.. så det vil jeg mene.. er kronrørshullet da MEGET lille på en sv'er??? mener at de nyere skruzukier har samme størrelse hul i kronrøret
Ikke helt sikker - men skrev Alex ikke at den var 15,6mm-ish i en tråd til Olfert?
Jeg bruger 15mm
Citat fra: Olfert efter December 16, 2009, 11:45:58 amJeg bruger 15mm Det er også ganske udemærket Olfert - men vi snakker ikke om diller-frederik, men om den studs der går ind i kronrøret
Citat fra: Nikolaj efter December 16, 2009, 12:47:20 pmCitat fra: Olfert efter December 16, 2009, 11:45:58 amJeg bruger 15mm Det er også ganske udemærket Olfert - men vi snakker ikke om diller-frederik, men om den studs der går ind i kronrøret Præcis, og det er tykkelsen og ikke længden vi taler om.