Forfatter Emne: Størrelse på dorn ?  (Læst 6662 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Olfert

• Sandt SVin
Størrelse på dorn ?
« Dato: December 02, 2009, 08:00:34 am »
Er der en på dette lækre site der kender størrelsen på dornen til forhjulsløfter, altså den model hvor man løfter i kronrøret.
Modellen er den nye udgave af modermodellen, nemlig en SV650S K3 :D  :thumbsup: :respekt: :orkester:
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Størrelse på dorn ?
« Svar #1 Dato: December 02, 2009, 10:00:15 am »
Er der en på dette lækre site der kender størrelsen på dornen til forhjulsløfter, altså den model hvor man løfter i kronrøret.
Modellen er den nye udgave af modermodellen, nemlig en SV650S K3 :D  :thumbsup: :respekt: :orkester:
Heh... jeg tænkte igår på at finde ud af det - i hvert fald til min egen 99-model. Kan vi ikke få B2 til at måle på sin i garagen??
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
« Svar #2 Dato: December 02, 2009, 10:18:08 am »
Heh... jeg tænkte igår på at finde ud af det - i hvert fald til min egen 99-model. Kan vi ikke få B2 til at måle på sin i garagen??

Det kan i nok godt..
Løftet om øl til julefrokosten, kan nok lokke ham i kælderen når han kommer hjem  :wink:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Olfert

• Sandt SVin
« Svar #3 Dato: December 02, 2009, 10:58:51 am »
Det kan i nok godt..
Løftet om øl til julefrokosten, kan nok lokke ham i kælderen når han kommer hjem  :wink:
Jeg er sikker på at du under alle omstændigheder ikke går tørstig i seng...
Så hvis jeg nu skynder mig i garagen i aften og selv måler (og poster her) så har jeg vundet en øl :mrgreen:
Problemet er bare at når jeg fiser i garagen, tar det en helvedes tid at komme hjem. Det kan ha noget med naboen at gøre (Bodega)  :mrgreen: Jeg tar chancen  8)   SKÅL
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Alex

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #4 Dato: December 02, 2009, 11:10:00 am »

har lige prøvet med dem jeg har liggende

15,6 mm passer i ..og sikkert også 16 mm   :D
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

Olfert

• Sandt SVin
« Svar #5 Dato: December 02, 2009, 12:03:00 pm »

Tusind tak champ  :thumbsup:

HURRAA.... DU HAR VUNDET EN ØL   :grin:
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Alex

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #6 Dato: December 02, 2009, 05:02:07 pm »

Tusind tak champ  :thumbsup:

HURRAA.... DU HAR VUNDET EN ØL   :grin:

ingen problemer   :D   

øl...  ja, for at holde os til emnet -så gerne én med gashåndtag   :mrgreen:
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

Olfert

• Sandt SVin
« Svar #7 Dato: December 03, 2009, 08:43:59 am »
Nu tog jeg så i garagen...... og det gav så en mindre hovedpine og tunge øjenlåg her til morgen :dead:
Jeg målte hullet i SV'eren til 15mm (udenfor i lortestilling for ikke at blive våd og så den pisse plastklap der dækker 2/3 af hullet  :brok: ) så den kan sagtens ha været 15,5 eller 16mm :undecided:
R6'eren fra 99 måler 20mm (for dem der har noget at bruge det til noget)
HD 883 måler........ nåh nej, de har glemt at lave hul i den 8 kilos klods der skal gøre det ud nederste gaffelbro, godt det samme for yoke-stands klarer kun 150 kilo  :lmao:
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Capone

• Sandt SVin
« Svar #8 Dato: December 03, 2009, 10:00:47 am »
Nu tog jeg så i garagen...... og det gav så en mindre hovedpine og tunge øjenlåg her til morgen :dead:
Jeg målte hullet i SV'eren til 15mm (udenfor i lortestilling for ikke at blive våd og så den pisse plastklap der dækker 2/3 af hullet  :brok: ) så den kan sagtens ha været 15,5 eller 16mm :undecided:
R6'eren fra 99 måler 20mm (for dem der har noget at bruge det til noget)
HD 883 måler........ nåh nej, de har glemt at lave hul i den 8 kilos klods der skal gøre det ud nederste gaffelbro, godt det samme for yoke-stands klarer kun 150 kilo  :lmao:

Olfert, jeg er ikke helt tryg ved din omgang med MC'ere og griner lidt af at du har målt hullet i din SV (i en lorte stilling) for at din dorn skal passe i  :mrgreen:. 15 mm er ikke meget. Tror ikke du kan imponere pigerne med den.  :lmao:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Olfert

• Sandt SVin
« Svar #9 Dato: December 03, 2009, 11:30:15 am »
Olfert, jeg er ikke helt tryg ved din omgang med MC'ere og griner lidt af at du har målt hullet i din SV (i en lorte stilling) for at din dorn skal passe i  :mrgreen:. 15 mm er ikke meget. Tror ikke du kan imponere pigerne med den.  :lmao:
Capone  :brok: :brok: :club:
Bækkenbundsøvelser min ven, det siger jeg ihvertfald til Heidi :whatever: :mrgreen:
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #10 Dato: December 03, 2009, 12:57:50 pm »
Bækkenbundsøvelser min ven, det siger jeg ihvertfald til Heidi :whatever: :mrgreen:

Nu er det ikke størrelsen det kommer an på ved i nok... Der er et spørgsmål om hvor langt den kan spytte.  :mrgreen:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Capone

• Sandt SVin
« Svar #11 Dato: December 03, 2009, 01:19:24 pm »

Nu er det ikke størrelsen det kommer an på ved i nok... Der er et spørgsmål om hvor langt den kan spytte.  :mrgreen:

Yeah right. Var det også dig der sagde "den er ikke særlig lang, men til gengæld er den spids!"  :whipped:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #12 Dato: December 03, 2009, 05:52:43 pm »
op i røven med str, Heidi virker tilfreds og begge drengene ligner Olfert, så hvad er der at klage over..???

T. Brun

• Roadracer
« Svar #13 Dato: December 03, 2009, 06:49:10 pm »
op i røven med str, Heidi virker tilfreds og begge drengene ligner Olfert, så hvad er der at klage over..???
Muahaha, Du svarede selv "BEGGE DRENGE LIGNER OLFERT"  :lmao:
T. Brun
SV 650S K3
Rather dead and cool, than alive and uncool

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
« Svar #14 Dato: December 03, 2009, 07:38:21 pm »

Vil mene at knægtene har en del at klage over  :innocent:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?