Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Vil mene at knægtene har en del at klage over
Citat fra: B2 efter December 03, 2009, 07:38:21 pmVil mene at knægtene har en del at klage over Og jeg vil mene at den bemærkning koster en drink til Juletamtam
Citat fra: Jannik efter December 03, 2009, 12:57:50 pmCitat fra: Olfert efter December 03, 2009, 11:30:15 amCitat fra: Capone efter December 03, 2009, 10:00:47 amOlfert, jeg er ikke helt tryg ved din omgang med MC'ere og griner lidt af at du har målt hullet i din SV (i en lorte stilling) for at din dorn skal passe i . 15 mm er ikke meget. Tror ikke du kan imponere pigerne med den. Capone Bækkenbundsøvelser min ven, det siger jeg ihvertfald til Heidi Nu er det ikke størrelsen det kommer an på ved i nok... Der er et spørgsmål om hvor langt den kan spytte. Yeah right. Var det også dig der sagde "den er ikke særlig lang, men til gengæld er den spids!"
Citat fra: Olfert efter December 03, 2009, 11:30:15 amCitat fra: Capone efter December 03, 2009, 10:00:47 amOlfert, jeg er ikke helt tryg ved din omgang med MC'ere og griner lidt af at du har målt hullet i din SV (i en lorte stilling) for at din dorn skal passe i . 15 mm er ikke meget. Tror ikke du kan imponere pigerne med den. Capone Bækkenbundsøvelser min ven, det siger jeg ihvertfald til Heidi Nu er det ikke størrelsen det kommer an på ved i nok... Der er et spørgsmål om hvor langt den kan spytte.
Citat fra: Capone efter December 03, 2009, 10:00:47 amOlfert, jeg er ikke helt tryg ved din omgang med MC'ere og griner lidt af at du har målt hullet i din SV (i en lorte stilling) for at din dorn skal passe i . 15 mm er ikke meget. Tror ikke du kan imponere pigerne med den. Capone Bækkenbundsøvelser min ven, det siger jeg ihvertfald til Heidi
Olfert, jeg er ikke helt tryg ved din omgang med MC'ere og griner lidt af at du har målt hullet i din SV (i en lorte stilling) for at din dorn skal passe i . 15 mm er ikke meget. Tror ikke du kan imponere pigerne med den.
Citat fra: Capone efter December 03, 2009, 01:19:24 pmCitat fra: Jannik efter December 03, 2009, 12:57:50 pmCitat fra: Olfert efter December 03, 2009, 11:30:15 amCitat fra: Capone efter December 03, 2009, 10:00:47 amOlfert, jeg er ikke helt tryg ved din omgang med MC'ere og griner lidt af at du har målt hullet i din SV (i en lorte stilling) for at din dorn skal passe i . 15 mm er ikke meget. Tror ikke du kan imponere pigerne med den. Capone Bækkenbundsøvelser min ven, det siger jeg ihvertfald til Heidi Nu er det ikke størrelsen det kommer an på ved i nok... Der er et spørgsmål om hvor langt den kan spytte. Yeah right. Var det også dig der sagde "den er ikke særlig lang, men til gengæld er den spids!" Nejnejnej jeg sagde "den er ikke særlig lang, men til gengæld er den tynd!!!!"