Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
der er to grupper af svar.......dem som jeg regnede med,,, racerne som svarer mere gas no rules osv og så de andre ........det er helt som det plejer .... keep posting
Citat fra: Per efter December 01, 2009, 09:31:15 pm der er to grupper af svar.......dem som jeg regnede med,,, racerne som svarer mere gas no rules osv og så de andre ........det er helt som det plejer .... keep posting... og så er der det tavse flertal, der undrer sig over hvor patterne blev af .....
Der er 1 bud der står over alt andet!!!!!!MERE GASSSS!!!!! TIDLIGERE!!!!!!
Citat fra: nyg efter December 02, 2009, 07:17:57 amCitat fra: Per efter December 01, 2009, 09:31:15 pm der er to grupper af svar.......dem som jeg regnede med,,, racerne som svarer mere gas no rules osv og så de andre ........det er helt som det plejer .... keep posting... og så er der det tavse flertal, der undrer sig over hvor patterne blev af ..... Patter..... HVOR????
mere gas = mindre tid på vejen = mindre chance for at komme til skade...det ved alle da
I er simpelthen nogle VANDALER er I .... fart og patter så er er I glade..........hvordan fanden skal den julefrokost ende....
Citat fra: Per efter December 02, 2009, 05:34:07 pm I er simpelthen nogle VANDALER er I .... fart og patter så er er I glade..........hvordan fanden skal den julefrokost ende.... Lige som den begynder:Hamrende lystigt
Citat fra: Jannik efter December 01, 2009, 06:00:27 pmDer er 1 bud der står over alt andet!!!!!!MERE GASSSS!!!!! TIDLIGERE!!!!!! Amen, AAAAmen, AAAAAaaaaaAAAAAAmen
Lad os alle bede ... Giv os idag det gode vejr og fri os fra tåbelige billister ... led os atsted på de gode veje .... og lad friheden flyde i mit blod .... giv os høj oktan benzin og feeeeeeeeeeeeede racerbaner ... Lad politikkerene sejle deres egen sø .... og giv politiet fri ....Aaaaaaaaaamen Aaaaaaamen AaaaaaAAAAAAaaamen !