Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Sig evt. til hvis du bestille hos Ebay eller lign - kunne godt bruge nogle til min Kwak.
Citat fra: Jesper Jensen efter November 30, 2009, 06:32:12 amSig evt. til hvis du bestille hos Ebay eller lign - kunne godt bruge nogle til min Kwak.Ja de må være ved at være godt slidte...
Citat fra: Jannik efter November 30, 2009, 10:01:17 amCitat fra: Jesper Jensen efter November 30, 2009, 06:32:12 amSig evt. til hvis du bestille hos Ebay eller lign - kunne godt bruge nogle til min Kwak.Ja de må være ved at være godt slidte... Hvad fanden mener du med det din flab? - for den bemærkning, så burde du komme og hjælpe mig med at skifte bremse-master og få det hele til at spille
Du er velkommen til at komme forbi med den på traileren, så skal vi nok få fikset det.
Citat fra: Jannik efter November 30, 2009, 03:21:49 pmDu er velkommen til at komme forbi med den på traileren, så skal vi nok få fikset det. Det kan godt være at jeg vil benytte mig af det tilbud - tak!