Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: skurkenfradallas efter November 24, 2009, 02:52:15 pmWOW... Selv jeg kan ikke en gang være med i den der taber-konkurrence Sammenlagt Tid Brugt Online: 25 dage, 15 timer og 9 minutter.Antal Poster i Alt: 2478 posterTotal antal emner startet: 641 emnerAntal af Oprettede Afstemninger: 0 afstemningerAntal af Stemmer Afgivet: 52 stemmerNej hvordan fanden kan du være så længe om at skrive så lidt.
WOW... Selv jeg kan ikke en gang være med i den der taber-konkurrence Sammenlagt Tid Brugt Online: 25 dage, 15 timer og 9 minutter.Antal Poster i Alt: 2478 posterTotal antal emner startet: 641 emnerAntal af Oprettede Afstemninger: 0 afstemningerAntal af Stemmer Afgivet: 52 stemmer
jeg har nok også læst meget..og spammet mindre
Skal vi ikke lave denne tråd om til sådan en tråd hvor man bare kan hagle indlæg ind, så hvis man keder sig herre meget en aften så er det bare at poste i et væk....???F.eks. kunne man poste en vittighed hvor man kun skrev 1 bogstav i hver post....... På den måde kunne dem der ønsker det blive Sande SVin hurtigt !!!!!
Citat fra: Batman efter November 24, 2009, 07:35:03 pmSkal vi ikke lave denne tråd om til sådan en tråd hvor man bare kan hagle indlæg ind, så hvis man keder sig herre meget en aften så er det bare at poste i et væk....???F.eks. kunne man poste en vittighed hvor man kun skrev 1 bogstav i hver post....... På den måde kunne dem der ønsker det blive Sande SVin hurtigt !!!!!I slår jer bare løs
Citat fra: Gud efter November 24, 2009, 09:16:26 pmCitat fra: Batman efter November 24, 2009, 07:35:03 pmSkal vi ikke lave denne tråd om til sådan en tråd hvor man bare kan hagle indlæg ind, så hvis man keder sig herre meget en aften så er det bare at poste i et væk....???F.eks. kunne man poste en vittighed hvor man kun skrev 1 bogstav i hver post....... På den måde kunne dem der ønsker det blive Sande SVin hurtigt !!!!!I slår jer bare løs Ja sgu ! Det er alt for sjælden vi får lov at slette folks indlæg Desuden ved alle at det KUN er brugerens online tid, der viser hvor meget SVRider man er
Hvad er den af - jeg syntes slet ikke den tæller op i antal post i denne tråd længere. Hvad er årsagen til det?
Citat fra: pling efter November 25, 2009, 09:47:32 amHvad er den af - jeg syntes slet ikke den tæller op i antal post i denne tråd længere. Hvad er årsagen til det?jo jo - pt er den på 244 (for dig) + 1 når du svare
Citat fra: blz efter November 25, 2009, 09:53:17 amCitat fra: pling efter November 25, 2009, 09:47:32 amHvad er den af - jeg syntes slet ikke den tæller op i antal post i denne tråd længere. Hvad er årsagen til det?jo jo - pt er den på 244 (for dig) + 1 når du svare Nope !I gode gamle dage da der for alvor var hyggespam her i Sjov & Spas var der nogen der fik ondt i r..n ovar at man kunne få mange posts ved det.Så her i Sjov/Spas tæller man ikke op.At det samme så ikke gælder for oprettede emner kan man så kun grine af