Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: blz efter November 25, 2009, 04:07:49 pmCitat fra: pling efter November 25, 2009, 03:51:41 pmCitat fra: ole s efter November 22, 2009, 10:02:01 pmHvad med en motorene der bruges til centrallåse til biler , ved ikke lige hvor lang slaglængden er.Ole S.Jeg har et par motorer til centrallås til at ligge, hvis det har interesse. Sig bare til.hvor langt flytter de sig?Uha - det ved jeg faktisk ikke helt præcist, men jeg vil tro, at de flytter sig 15 - 20 mm. Kan evt prøve at sætte strøm til en ved lejlighed, hvis du ønsker det.
Citat fra: pling efter November 25, 2009, 03:51:41 pmCitat fra: ole s efter November 22, 2009, 10:02:01 pmHvad med en motorene der bruges til centrallåse til biler , ved ikke lige hvor lang slaglængden er.Ole S.Jeg har et par motorer til centrallås til at ligge, hvis det har interesse. Sig bare til.hvor langt flytter de sig?
Citat fra: ole s efter November 22, 2009, 10:02:01 pmHvad med en motorene der bruges til centrallåse til biler , ved ikke lige hvor lang slaglængden er.Ole S.Jeg har et par motorer til centrallås til at ligge, hvis det har interesse. Sig bare til.
Hvad med en motorene der bruges til centrallåse til biler , ved ikke lige hvor lang slaglængden er.Ole S.