Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Når nu Luske har ryddet så fint op i tilmeldingstråden, så kan/skal der spammer her.Gi gas tøser
Jeg kigger evt. forbi med min date, men spiser ikke med eller noget...
Citat fra: SVea efter Marts 03, 2010, 07:10:47 pmJeg kigger evt. forbi med min date, men spiser ikke med eller noget...Ahhh men du skulle da lige nævne at du var på date... I er helt sikkert velkomne begge to...
Håber sgu ikke at der er SNEBAJERE til den julefrokost...for jeg har ligesom fået sne nok...... Jeg vil ha' SOMMERsby......hvis I forstår hvad jeg mener ....NOT
Påskebryg Per, påskebryg......det er juleøl i forårstøj......DET KA VI LI
Mangler egentlig også et sted at sove endnu
Citat fra: Big G efter Marts 12, 2010, 08:23:29 amMangler egentlig også et sted at sove endnu Man kan vist sove i klubben ... men det skal da ikke være noget problem. Du kan låne min lejlighed i Solrød ... og der er plads til flere....hvis nu du lokker nogle flere jyder med.... vi skal nok finde en løsning
LA LA LA!!
Citat fra: Per efter Marts 12, 2010, 09:03:51 amCitat fra: Big G efter Marts 12, 2010, 08:23:29 amMangler egentlig også et sted at sove endnu Man kan vist sove i klubben ... men det skal da ikke være noget problem. Du kan låne min lejlighed i Solrød ... og der er plads til flere....hvis nu du lokker nogle flere jyder med.... vi skal nok finde en løsningJeg havde da egentlig også satset på at overnatte i klubben....