Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Freddy efter December 16, 2009, 11:52:18 pmCitat fra: SVea efter December 15, 2009, 01:25:55 pmHvem fanden er Freddy Hvem fanden spørger?
Citat fra: SVea efter December 15, 2009, 01:25:55 pmHvem fanden er Freddy Hvem fanden spørger?
Hvem fanden er Freddy
Citat fra: Søren F efter December 17, 2009, 08:42:59 pmFedt med noget SV-hygge-retorik..Så er der basis for nogle forsonings-sjusser.Har bestemt at i år SKAL jeg med - så må alverden vige. Vi ses ! PS: Kenneth: Regner med at din SV startes op så vi kan få et "audio-fix" til festen Tror vi dropper sjusserne og bruger forsonings-shots i stedet.Så kan man nå flere, på kortere tid Når man så får nok af dem, snupper man en flok håne-bajere ved sømblokken, indtil man er klar til mere forsoning.Det KAN kun blive en fed fest så
Fedt med noget SV-hygge-retorik..Så er der basis for nogle forsonings-sjusser.Har bestemt at i år SKAL jeg med - så må alverden vige. Vi ses ! PS: Kenneth: Regner med at din SV startes op så vi kan få et "audio-fix" til festen
UPDATE 15. december 2009Afstemningen er nu slut!Af de klubber der på forhånd havde givet tilsagn om at ville afholde gildet, har Valby MC fået flest stemmer.Derfor vil jeg bede Roadpilot/Kennet om, at meddele mig de datoer i januar/februar hvor klubben er ledig.Så vil jeg snarest oprette en ny afstemning med disse.Vi kan jo ligeså godt få gang i tråden.Erfaringsmæssigt tager det jo lidt tid, at komme til enighed om tid, sted og om fiskefiléter er en dessert.Forløbig stemmer vi om sted. Når vi har fundet et sted kan vi så stemme om tid, ud fra de weekender der er mulige det sted som det bliver.UPDATE:Du kan kun stemme på en af de to klubber som har tilbudt os, at lægge lokaler til.
Citat fra: nyg efter November 13, 2009, 07:18:38 amUPDATE 15. december 2009Afstemningen er nu slut!Af de klubber der på forhånd havde givet tilsagn om at ville afholde gildet, har Valby MC fået flest stemmer.Derfor vil jeg bede Roadpilot/Kennet om, at meddele mig de datoer i januar/februar hvor klubben er ledig.Så vil jeg snarest oprette en ny afstemning med disse.Vi kan jo ligeså godt få gang i tråden.Erfaringsmæssigt tager det jo lidt tid, at komme til enighed om tid, sted og om fiskefiléter er en dessert.Forløbig stemmer vi om sted. Når vi har fundet et sted kan vi så stemme om tid, ud fra de weekender der er mulige det sted som det bliver.UPDATE:Du kan kun stemme på en af de to klubber som har tilbudt os, at lægge lokaler til.Kennet - kan vi ikke få dig til at vende tilbage med nogle datoer (helst lørdage i Feb.) hvor vi kan låne lokalerne og kokken? Vi må hellere se at få fingeren ud hvis det skal blive til noget!
Jeg har lige sendt Roadpilot/ Kennet en påmindelse via e-mail.Han har ikke været logget på forum siden før jul, så han har nok ikke set min PM fra den 15. december endnu.Men mon ikke han læser sin mail....
Citat fra: nyg efter Januar 05, 2010, 12:52:45 pmJeg har lige sendt Roadpilot/ Kennet en påmindelse via e-mail.Han har ikke været logget på forum siden før jul, så han har nok ikke set min PM fra den 15. december endnu.Men mon ikke han læser sin mail....Super
Citat fra: Per efter Januar 05, 2010, 04:06:15 pmCitat fra: nyg efter Januar 05, 2010, 12:52:45 pmJeg har lige sendt Roadpilot/ Kennet en påmindelse via e-mail.Han har ikke været logget på forum siden før jul, så han har nok ikke set min PM fra den 15. december endnu.Men mon ikke han læser sin mail....Super Ellers smider jeg ham lige en SMS... Vi må hellere se at få fyret op under kedlerne hvis vi skal få stablet en fest på benene.
Min februar er ved at blive fyldt op med arrangementer....så kan kun bakke op omkring SKURKEN...lad os nu få en dato......
Citat fra: Per efter Januar 05, 2010, 10:21:32 amMin februar er ved at blive fyldt op med arrangementer....så kan kun bakke op omkring SKURKEN...lad os nu få en dato...... Orv ja, og virkelig meget gerne i en ulige uge!!!
Citat fra: SVea efter Januar 09, 2010, 05:10:41 pmCitat fra: Per efter Januar 05, 2010, 10:21:32 amMin februar er ved at blive fyldt op med arrangementer....så kan kun bakke op omkring SKURKEN...lad os nu få en dato...... Orv ja, og virkelig meget gerne i en ulige uge!!! Lige præcis...ja vi vil ha ulige uger......
Citat fra: Per efter Januar 09, 2010, 06:06:55 pmCitat fra: SVea efter Januar 09, 2010, 05:10:41 pmCitat fra: Per efter Januar 05, 2010, 10:21:32 amMin februar er ved at blive fyldt op med arrangementer....så kan kun bakke op omkring SKURKEN...lad os nu få en dato...... Orv ja, og virkelig meget gerne i en ulige uge!!! Lige præcis...ja vi vil ha ulige uger...... NEJ NEJ OG ATTER NEJ................ Lige uger.......
Citat fra: Batman efter Januar 09, 2010, 06:40:54 pmCitat fra: Per efter Januar 09, 2010, 06:06:55 pmCitat fra: SVea efter Januar 09, 2010, 05:10:41 pmCitat fra: Per efter Januar 05, 2010, 10:21:32 amMin februar er ved at blive fyldt op med arrangementer....så kan kun bakke op omkring SKURKEN...lad os nu få en dato...... Orv ja, og virkelig meget gerne i en ulige uge!!! Lige præcis...ja vi vil ha ulige uger...... NEJ NEJ OG ATTER NEJ................ Lige uger.......Uanset hvad....hvis man vil det nok.....kan man få byttet