Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Det er ikke et problem at komme hen til Luderslev, men turen hjem næste dag er alt for meget dræber. Jeg mindes at sidde i bil med Bongers og Fætter K og en eller anden mere, som måske har været Niller eller Hønse eller en helt 3. der ikke har imponeret mig nok til, at jeg kan huske ham Men for helvede det er ikke sjovt at skulle stoppe et utal af gange fordi man har fået noget dagen før, der skal en tur op igen Men jeg synes også at Valby MC er for langt væk Så skal jeg jo tage en bus ud og hjem, og den stopper vel ikke bare fordi jeg skal brække mig lidt Jeg synes Falkne skulle komme på banen igen. De har sgu da også et kokke medlem Men dermed intet ondt sagt om Valby, andet end at de ikke ligger i passende gå afstand fra mit hjem
Og TAK B2 for at du fjernede det meget ujulelige billede...
Citat fra: roadpilot efter December 03, 2009, 12:26:13 pmOg TAK B2 for at du fjernede det meget ujulelige billede... Så var det godt hun ikke havde nissehue på, for hvad skulle undskyldningen så være?
Årh... Julefrokost! FEDT!
Hvem fanden er Freddy
Citat fra: SVea efter December 15, 2009, 01:25:55 pmHvem fanden er Freddy Hvem fanden spørger?
Fedt med noget SV-hygge-retorik..Så er der basis for nogle forsonings-sjusser.Har bestemt at i år SKAL jeg med - så må alverden vige. Vi ses ! PS: Kenneth: Regner med at din SV startes op så vi kan få et "audio-fix" til festen
Citat fra: Freddy efter December 16, 2009, 11:52:18 pmCitat fra: SVea efter December 15, 2009, 01:25:55 pmHvem fanden er Freddy Hvem fanden spørger? Senile tosser Jeg kan huske jer begge, omend i står en anelse sløret