Forfatter Emne: (SPAM ) SVrider.dk Julefrokost 2009/2010 hos Valby MC  (Læst 78386 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

roadpilot

• Sandt SVin
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Sv: (SPAM ) SVrider.dk Julefrokost 2009/2010 hos Valby MC
« Svar #195 Dato: Marts 14, 2010, 12:18:21 pm »
Angående overnatning. Så er Peter fra nabo klubben jo med til fest også, så måske vi kan finde på noget der også. Så er der lidt mere stille for dem der gerne vil sove tidligere end andre. Men det finder jeg ud af til på lørdag.
kilosvin med div udstyr...

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #196 Dato: Marts 16, 2010, 08:07:52 pm »
Hvornår kan man satse på at i er færdige med at spise (For os der kommer efter spisning)
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #197 Dato: Marts 16, 2010, 08:49:00 pm »
Nu har i vel nok af flasker blå gajol og rigeligt med søm til aftenaktiviteten ´ik.  :wink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Tulle

• Roadracer
« Svar #198 Dato: Marts 18, 2010, 09:30:34 pm »
Til dem der har tilmeldt sig mad/hjælpeholdet. Hvad tid skal vi mødes ?? Eller hvad tid regner I andre med at være i klubben ??
Min chauffør vil gerne vide hva´ tid jeg skal fragtes til Valby.......og jeg vil helst ikke komme så sent at alt er ordnet og står klar  - eller komme så tidligt at jeg skal sidde om spytte alene i en øl og være snaldret når I andre dukker op  :wink:
Nu med Gsx r 400 r ........ som rent faktisk kan køre :O)

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #199 Dato: Marts 18, 2010, 10:03:42 pm »
Til dem der har tilmeldt sig mad/hjælpeholdet. Hvad tid skal vi mødes ?? Eller hvad tid regner I andre med at være i klubben ??
Min chauffør vil gerne vide hva´ tid jeg skal fragtes til Valby.......og jeg vil helst ikke komme så sent at alt er ordnet og står klar  - eller komme så tidligt at jeg skal sidde om spytte alene i en øl og være snaldret når I andre dukker op  :wink:
kl 15  :mrgreen:
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
« Svar #200 Dato: Marts 18, 2010, 10:27:36 pm »
Roadpilot er i klubben engang efter 12, (det står også i tilmeldingstråden  :innocent: http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=13647.0)
og jeg kommer ca. 12:30 - 13:00.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #201 Dato: Marts 18, 2010, 10:53:33 pm »

hehe.... pas nu på med at starte tidligt..     

Ved ikke om du kan huske den første julefrokost du var med til ??   :wink:   der startede vi sent, men du gik kold tidligt   :D

roadpilot

• Sandt SVin
« Svar #202 Dato: Marts 18, 2010, 11:27:03 pm »
Som NYG allerede har skrevet er jeg i klubben fra lidt over 12. Jeg handler ind i morgen sammen med Ben (klubmedlem og kok)

Regner med at lave frikadeller og koge risengrød til Risalamande allerede fredag.

Lørdag går vi /Ben og jeg) så småt i gang med at lave mad fra ved 13 tiden. Samt ræser rundt efter alle de ting vi glemte at købe/ikke kunne få allerede fredag.   :lol:

De hjælpere der dukker op skal regne med at de primære opgaver bliver følgende.
anretning , klargøring opdækning af borde. Samt være med til at sætte buffeten op. (Samt selvfølgelig drikke Tulle under bordet  :wink::innocent: :innocent:

Jeg regner med at vi kommer til at spise ved 18:30 tiden...

Jeg har forstået det sådan , at der komme nogle stykker forbi allerede tidligere på dagen, for at stille tasker mm inden de drager til Bella. Det er intet problem, da der vil være folk hele dagen.

Ud over de tilmeldte her fra SVrider, kommer der ca 12 klubmedlemmer og deltager i festen.

Vel mødt til en ordentlig Grisefest...

Kennet

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #203 Dato: Marts 19, 2010, 10:29:05 am »
Jeg regner også umiddelbart med at være der inden 13.00...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #204 Dato: Marts 19, 2010, 11:17:16 am »
jamen så ser jeg om kan stå op til at være der til den tid  :mrgreen:
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #205 Dato: Marts 19, 2010, 06:09:58 pm »
jamen så ser jeg om kan stå op til at være der til den tid  :mrgreen:
så starter jeg Sjat'en op ved 10.30, så kommer det hen ved 13.00 tiden. Ved ikke helt hvad der er sjovest, skamdrikke med Tulle hele eftermiddagen, eller Bella, det ser vi på.
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Tulle

• Roadracer
« Svar #206 Dato: Marts 19, 2010, 08:31:33 pm »

hehe.... pas nu på med at starte tidligt..     

Ved ikke om du kan huske den første julefrokost du var med til ??   :wink:   der startede vi sent, men du gik kold tidligt   :D

Muhahahaha - jo jo det er endnu ikke glemt, selvom jeg prøver, kan heldigvis grine af det  :lol:

Jeg vil prøve at være der mellem 13 og 15 (med lidt held bliver det så ved 14 tiden  :wink: ), håber så ikke at lillepigen er alt for syg i nat, så jeg skal op igen og skifte sengtøj, nattøj og vaske trunten som sidste nat - det er skønt med børn :puke:

Tror ikke jeg ligefrem behøver hjælp med at drikke mig stiv - det plejer jeg at klare fint helt af mig selv - og det er læææææænge siden jeg har været ude sidst, såhhhhhh   :orkester:
Nu med Gsx r 400 r ........ som rent faktisk kan køre :O)

roadpilot

• Sandt SVin
« Svar #207 Dato: Marts 20, 2010, 12:05:53 am »

Citér
og det er læææææænge siden jeg har været ude sidst, såhhhhhh   

måske du har glemt det??? Nå men jeg er sikker på at et par af SVinedrengene gern vil hjælpe dig med at huske det  :lol:

NYG har lovet at tage lidt hjemme brygget øl med , som vi kan smage lidt på mens der bliver lavet mad/ gjort klar. Så der er en chance for at du er helt up to speed når festen starter....

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
« Svar #208 Dato: Marts 20, 2010, 01:50:05 am »
[This hurts a bit]

God fest alle sammen  :thumbsup:
Jeg kan desværre ikke være med i år, men skal gøre mit yderste for at drikke som en sand SVRider der hvor jeg er.

[/This hurts a bit]
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #209 Dato: Marts 20, 2010, 08:29:08 am »
[This hurts a bit]

God fest alle sammen  :thumbsup:
Jeg kan desværre ikke være med i år, men skal gøre mit yderste for at drikke som en sand SVRider der hvor jeg er.

[/This hurts a bit]

UUUUUuhhhh..........       jaja , så kender man hans prioritering..   Føøøøøøøøøøøøøøøøjhaa!!!