Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg har fødselsdag den 29/8, såeh jeg kommer sikker ikke.Det ville jo blive alt for dyrt
Ruten er lige blevet lavet om, så turen går fra Nørrebro - forbi Bakken og så hjem til Paw hvor der vil blive serveret Kagemand, smurte boller, varm kakao med flødeskum og kolde fra kassen. Det' Gaaas!!:lol: :lol:natas fa nøs re gej
Citat fra: Capone Ruten er lige blevet lavet om, så turen går fra Nørrebro - forbi Bakken og så hjem til Paw hvor der vil blive serveret Kagemand, smurte boller, varm kakao med flødeskum og kolde fra kassen. Laughing Laughing Det' Gaaas!!:lol: øv det lyder ellers som en fed rute
Ruten er lige blevet lavet om, så turen går fra Nørrebro - forbi Bakken og så hjem til Paw hvor der vil blive serveret Kagemand, smurte boller, varm kakao med flødeskum og kolde fra kassen. Laughing Laughing Det' Gaaas!!:lol:
Citat fra: Moolex(Christian)Citat fra: Capone Ruten er lige blevet lavet om, så turen går fra Nørrebro - forbi Bakken og så hjem til Paw hvor der vil blive serveret Kagemand, smurte boller, varm kakao med flødeskum og kolde fra kassen. Laughing Laughing Det' Gaaas!!:lol: øv det lyder ellers som en fed rute Øh, hvad sker der lige med den quote du har lavet. Den finder selv på ting i slutningen. Jeg vil ikke citeres for noget jeg ikke har sagt!
kolde fra kassen. Det' Gaaas!!
Klart, jeg er frisk!Hvad tid skal vi være derinde for at få en ordentlig plads? Kl. 18 senest?Vi kan godt mødes hjemme hos mig, jeg bor tæt ved Hellerup station.