Forfatter Emne: folk skulle ha' nogle tæv !  (Læst 2904 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

ahab

• Plastikrocker
folk skulle ha' nogle tæv !
« Dato: November 11, 2009, 03:24:32 pm »
jeg skulle tidligt op lørdag morgen og på arbejde, så da jeg kom ned til min bil for at køre afsted ser jeg at der i løbet af natten har være nogle inde i vores gård og pille MC garagerne af begge cykler  :club: og den ene garage er helt væk  :rant: Fuck hvor er det bare irreterende at man ikke kan have sine ting i fred.

Det ser ikke ud til at der er blevet rørt ved cyklerne ellers :?

det resulterede så i at jeg ikke kom på arbejde men brugte resten af dagen på at finde en aflåst garage i nabolaget hvor der var plads til to MC'ere  :whatever:

nåh.. skulle bare lige bitche lidt....

/jonas
/ahab

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Sv: folk skulle ha' nogle tæv !
« Svar #1 Dato: November 11, 2009, 04:19:32 pm »
Frank herindefra fik nuppet sin CBR600RR efter en lignende oplevelse - han nåede ikke at sætte den i garage  :( Min holdt omme på den anden side af blokken hvor Frank var på arbejde og havde også fået nuppet sit dækken.

Vi snakker Lyøvej og Thurøvej på Frederiksberg...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
« Svar #2 Dato: November 11, 2009, 05:14:19 pm »
Det er ok at bitche .... især på over vores "babyer" .......    :club: godt at der ikke sket noget med dem
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

brorfusk

• Søndagskører
  • **
  • SV1000s
« Svar #3 Dato: November 11, 2009, 05:35:01 pm »
ja det er bare med at få dem gemt væk når sådan noget sker, ikke de kommer tilbage med forstærkninger nu de har set de fine sager :club:

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
« Svar #4 Dato: November 11, 2009, 07:00:08 pm »
Det er ok at bitche .... især på over vores "babyer" .......    :club: godt at der ikke sket noget med dem
Helt enig !

Men man må ikke opfordre til vold, mod de elendige misvækster  :angel:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Per

• Sandt SVin
« Svar #5 Dato: November 11, 2009, 07:27:13 pm »
Helt enig !

Men man må ikke opfordre til vold, mod de elendige misvækster  :angel:

jeg tænkte nu på de kære MC'ere........ gid gerningmændenes røve må klø og deres arme være for korte............................. :evil:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

ahab

• Plastikrocker
« Svar #6 Dato: November 12, 2009, 06:37:18 am »
godt man sidder i bestyrelsen, nu skal der fame arbejdes på at få nogle porte til gården - skal ikke ha at de er væk en dag fordi det var for nemt  :whatever:
/ahab

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #7 Dato: November 12, 2009, 07:10:01 am »
godt man sidder i bestyrelsen, nu skal der fame arbejdes på at få nogle porte til gården - skal ikke ha at de er væk en dag fordi det var for nemt  :whatever:
porte med strøm....masser af strøm......husk det  :innocent:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

roadpilot

• Sandt SVin
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
« Svar #8 Dato: November 12, 2009, 07:17:33 am »
God ide at fjerne dem. Det lyder som om det var en tæt på oplevelse. Nok ikke bare een der manglede et par garager til vinteren... :undecided:

Vær glad for at du opdagede det i tide...
kilosvin med div udstyr...

Per

• Sandt SVin
« Svar #9 Dato: November 12, 2009, 08:44:10 am »

:lmao:  :lmao:  :lmao:

ahab

• Plastikrocker
« Svar #10 Dato: November 12, 2009, 10:28:00 pm »

Kærestens morfar har fået stjålet sine udendørs PH lamper 2 gange... der efter satte han så 230v til selve lampen og derefter er de aldrig blevet stjålet igen.... så jo, strøm virker  :lol:
/ahab

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #11 Dato: November 13, 2009, 08:10:29 am »

Kærestens morfar har fået stjålet sine udendørs PH lamper 2 gange... der efter satte han så 230v til selve lampen og derefter er de aldrig blevet stjålet igen.... så jo, strøm virker  :lol:
Ja strøm er dejligt...man risikierer jo bare at blive sagsøgt medmindre det ligner en "el-fejl"  :innocent: dem er der heldigvis mange af.
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #12 Dato: November 16, 2009, 08:06:41 pm »

:respekt: :lmao: :lmao: håber sku der er nogen der har prøvet og fået en over lappen. :mrgreen:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr