Forfatter Emne: Så skete det....vinterhiet er en realitet  (Læst 5376 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

roadpilot

• Sandt SVin
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Sv: Så skete det....vinterhiet er en realitet
« Svar #15 Dato: November 10, 2009, 10:03:38 am »
Ja det er en grim fornemmelse , når man afleverer Svinet , og ved at der er længe til at man se den igen. Der er det en kæmpe fordel at have den holdende i klubben, så man kan gå og pudsle om den indimellem.

Jeg tror sæsonen er slut for min del også, men der kan jo stadig komme en dag med dejlig solskin så måske det stadig kan blive til en lille tur...
kilosvin med div udstyr...

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #16 Dato: November 10, 2009, 10:06:42 am »
Hvis jeg nu sige jo - holder min cykel der så når jeg kommer på arbejde i dag? ... Og arbejder du da i et af firmaerne som bruger samme parkeringskælder?

haha selvfølgelig gør den da det. Du har jo låst den ikke sandt ? 8)

Ja det tror jeg.

Jeg er heller ikke videre urolig for den. Der er både skivelåse, en Abus Granite kædelås, Alarm, Startspærre og Kawasakis egen "immobilizer"... Så hvis der er nogen der løber med den kunne jeg nok ikke have passet bedre på den. Men 7-9-13 det håber jeg sq ikke!!!!!  :D
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

c3

• Plastikrocker
« Svar #17 Dato: November 10, 2009, 08:06:25 pm »
Hvis jeg nu sige jo - holder min cykel der så når jeg kommer på arbejde i dag? ... Og arbejder du da i et af firmaerne som bruger samme parkeringskælder?

haha selvfølgelig gør den da det. Du har jo låst den ikke sandt ? 8)

Ja det tror jeg.

Jeg er heller ikke videre urolig for den. Der er både skivelåse, en Abus Granite kædelås, Alarm, Startspærre og Kawasakis egen "immobilizer"... Så hvis der er nogen der løber med den kunne jeg nok ikke have passet bedre på den. Men 7-9-13 det håber jeg sq ikke!!!!!

:D

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
« Svar #18 Dato: November 11, 2009, 11:03:28 am »
Ja det er en grim fornemmelse , når man afleverer Svinet , og ved at der er længe til at man se den igen. Der er det en kæmpe fordel at have den holdende i klubben, så man kan gå og pudsle om den indimellem.

Jeg tror sæsonen er slut for min del også, men der kan jo stadig komme en dag med dejlig solskin så måske det stadig kan blive til en lille tur...

Lige den fornemmelse jeg har nu...havde den nu bare stået i det ledige værelse jeg har ...så kunne man gå og nusse + lave blinklys osv....nå men skidt pyt... jeg må hente den tidligt i sæsonen efter at salten er væk og så nusse tidligt på sæsonen  :D
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #19 Dato: November 11, 2009, 12:08:33 pm »
Per >> Skrev lige med C3 - han arbejder rigtigt nok i nabovirksomheden som vi deler P-kælder med  :)
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Per

• Sandt SVin
« Svar #20 Dato: November 11, 2009, 12:11:11 pm »
Per >> Skrev lige med C3 - han arbejder rigtigt nok i nabovirksomheden som vi deler P-kælder med  :)

Cool - så er der en at køre med hvis han har MC ...... lidt ræs i P-Kælderen  :club:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

c3

• Plastikrocker
« Svar #21 Dato: November 11, 2009, 08:52:26 pm »

Cool - så er der en at køre med hvis han har MC ...... lidt ræs i P-Kælderen  :club:

:orkester:

Per

• Sandt SVin
« Svar #22 Dato: November 11, 2009, 09:02:31 pm »

Skurk ...det var vist en invitation fra C3  :D   optag gerne en video af det ......

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
« Svar #23 Dato: November 11, 2009, 09:11:41 pm »

Skurk ...det var vist en invitation fra C3  :D   optag gerne en video af det ......
Eller også får i alle tre jer en pocketbike, og inviterer til race i kælderen  :mrgreen:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #24 Dato: November 12, 2009, 09:39:28 am »

You're on! Jeg har alligevel mit kluns liggende her på kontoret  :wink: :twisted:

Eller også får i alle tre jer en pocketbike, og inviterer til race i kælderen  :mrgreen:

Det kunne faktisk være en pisse sjov ide! Jeg kan godt spørge pedellen om man kan få lov til det  :lol:
« Senest Redigeret: November 12, 2009, 09:40:59 am af skurkenfradallas »