for sa... da.... den er godt nok heftig .... nok lige udover mine evner på nuværende tidspunkt.... med min morfar kørsel og så i en GLAT P KÆLDER ...det er jo lige før man skal have toilet papir med når man kører på så vild en cykel.... men så kan du jo give lidt opvisning i kælderen i stedet for...
Havde min første oplevelse af glat vej i lørdags.... vred lidt for hård i håndtaget og jeg skal lige love for at der blev vrikket med bagdelen...puha ...kom til at tænke lidt bagefter ... men det gik jo godt
Er det standard at den er så hurtig ?
Topper ved ?
/Per
Arh... Jeg føler heller ikke lige for at udfordre skæbnen
Har lavet rigeligt med den slags små "uheld" på SV1000'eren om efteråret - det kræver til tider et par rene underdrenge!
Ja, det er standard at 07'eren går til 160 (speedometervisning - ikke ægte) km/t i 1. gear og lidt over 200 i 2. gear. Til gengæld er der så meget kort mellem gearene op til 6. gear. Man kalder det en "close ratio" gearkasse. Den føles en del anderledes at køre med end den på SV'eren og ikke så praktisk i byen
Den topper (ægte) lige under 300 km/t og speedometeret går til 299 men omdrejningstælleren fortsætter. Jeg har selv haft den oppe på 278 "på en lukket bane i Timbuktu" og så have jeg ikke lyst til at køre hurtigere.
Her er en video af en 05'er hvor den dog ikke bliver kørt helt ud i begrænseren og føreren ser ud som om at der ikke er 100% kontrol over sagerne...
Kawasaki zx10r 0-200onboard ca7,5sekDer var en rigtigt god video på MCG med en gut som lavede en 0-200 på en cykel magen til min men den er vist blevet taget ned igen.