Forfatter Emne: MCTV test af aprilla rs125  (Læst 4686 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

roadpilot

• Sandt SVin
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Sv: MCTV test af aprilla rs125
« Svar #15 Dato: November 10, 2009, 12:59:35 pm »
ikke undskylde at du kan huske 70'erne Per. Det er der flere her på forum der kan ..... ¨'

:D godt man ikke er alene  :D.... undskylder ikke min gode hukommelse...(bare lad vær med at spørge hvad jeg fik at spise igår )  :lmao: :lmao: :lmao:  .....og alder er jo bare et tal... tak for opbakningen  :thumbsup:  :wink:

Hvordan går det med skaderne på din cykel ?
Tjaa de er der jo stadig ;-) Den kører , men den kan ikke låses. Har jo alligevel købt en USD gaffel som jeg skal have på hen over vinteren. Jeg har fundet en anden gaffelbro til GSXR gaflen på nettet , så det bliver monteret på et tidspunkt i løbet af Jan/feb. Erfaring har lært mig ikke at lave det hele allerede i november, så er der bare alt for lang tid til at det bliver sommer igen....
kilosvin med div udstyr...

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
Sv: MCTV test af aprilla rs125
« Svar #16 Dato: November 10, 2009, 01:52:15 pm »
ikke undskylde at du kan huske 70'erne Per. Det er der flere her på forum der kan ..... ¨'

:D godt man ikke er alene  :D.... undskylder ikke min gode hukommelse...(bare lad vær med at spørge hvad jeg fik at spise igår )  :lmao: :lmao: :lmao:  .....og alder er jo bare et tal... tak for opbakningen  :thumbsup:  :wink:

Hvordan går det med skaderne på din cykel ?
Tjaa de er der jo stadig ;-) Den kører , men den kan ikke låses. Har jo alligevel købt en USD gaffel som jeg skal have på hen over vinteren. Jeg har fundet en anden gaffelbro til GSXR gaflen på nettet , så det bliver monteret på et tidspunkt i løbet af Jan/feb. Erfaring har lært mig ikke at lave det hele allerede i november, så er der bare alt for lang tid til at det bliver sommer igen....

ok ... Jamen så god arbejdslyst .... selvom du må trække projekterne til at holde hele vinteren....  :wink:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/