Forfatter Emne: Så har jeg købt en SV !  (Læst 6668 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

mkmig

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 56
    • http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4330
Re: lørdag
« Svar #30 Dato: August 18, 2005, 10:16:36 pm »
Citat fra: Udengaard
Ja Dario du kunne jo lige kigge ud lørdag...... så kan du jo også få din taske fra skagenturen, du må da mangle den tandbørste :D


Hej Jacob

Når du er også aktiv herinde... Du drømmer ikke om hvor meget jeg glæder mig til på lørdag 8)  8)

Har du den også inde på motorcykelgalleriet ???

Morten
Morten - Gul SV650S K5 mods. fuldkåbe, org. hugger, leo vince potte, Hotbodies undertray, ego sæde

Udengaard

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 23
Så har jeg købt en SV !
« Svar #31 Dato: August 19, 2005, 11:20:50 am »
Ja det er jeg såmen.... kanon side vil nok stadig gå ind og kigge selv om jeg ikke har en svèr mere :wink: den er ikke på galleriet, men der er da nogle billeder herinde..... vi ses lørdag, hvornår var det du kom?

mvh jacob
Jacob Udengaard Gul SV650sk5 mods. fuldkåbe, org. hugger, leo vince potte, HB undertray

mkmig

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 56
    • http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4330
Så har jeg købt en SV !
« Svar #32 Dato: August 19, 2005, 11:44:25 am »
Citat fra: Udengaard
Ja det er jeg såmen.... kanon side vil nok stadig gå ind og kigge selv om jeg ikke har en svèr mere :wink: den er ikke på galleriet, men der er da nogle billeder herinde..... vi ses lørdag, hvornår var det du kom?

mvh jacob


Der står på bus planen at jeg skal være på Rønde rutebilstation kl. 11.25. Men jeg skal nok lige ringe, når jeg kommer til Ebeltoft.

Morten
Morten - Gul SV650S K5 mods. fuldkåbe, org. hugger, leo vince potte, Hotbodies undertray, ego sæde

SVester

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 235
Så har jeg købt en SV !
« Svar #33 Dato: August 22, 2005, 10:11:13 pm »
Hej Morten
havde ik lige tid til at lure ud i lørdags men håber da du blev glad for dyret 8)  Men kan jo være vi ka sludre en anden god gang,måske ses,hvis vi her inde får banket et forum svrider træf sammen.

Men tillykke med cyklen fra mig,og kør nu pænt :D
 Mvh Dario
Steffen Vester. GSX-R 750 K7 SWEEET