Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hej Alle sammen !På lørdag henter jeg dyret, det bliver stort at få en lidt større maskine. Nu kører jeg på en GSX-R 250 (Den er til salg)Jeg håber at jeg bliver glad for den, og at jeg kan komme med på nogle ture ud i det blå.Vi sesMorten
Jeg kan love dig du bliver glad for den!! Hvordan kan man andet!Øhh, Hvad har du købt. Årgang, N/S, farve...
Jeg gad så godt at vide hvor SVea vidste det fra ??? Morten
... At den er gul er jo bare en selvfølge, manden har jo smag
Citat fra: mkmigJeg gad så godt at vide hvor SVea vidste det fra ??? MortenSVea kan læse Det står inde på motorcykelgalleriet... At den er gul er jo bare en selvfølge, manden har jo smag
Hun må være synsk. Jeg kan ikke se anden forklaring
Det er en kanon side du har Rune, den hjalp mig i valget af ny MC...MortenSV650SK5
Svea er jo kendt for at tjekke mændenes udstyr
Citat fra: BongersSvea er jo kendt for at tjekke mændenes udstyr Den kommentar vælger jeg så at lade ligge lidt, men en dag skal jeg underholde dig med, hvad man rent sygeplejefagligt kan gøre ved diverse udstyr, der ikke virker
Citat fra: mkmigDet er en kanon side du har Rune, den hjalp mig i valget af ny MC...MortenSV650SK5Ja, Rune er genial ud i det SV´ske!!! Har også luret en del, i mit forsøg på at lære noget om teknik og modifikationer...
Citat fra: mkmigDet er en kanon side du har Rune, den hjalp mig i valget af ny MC...MortenSV650SK5Ja, Rune er genial ud i det SV´ske!!! Har også luret en del, i mit forsøg på at lære noget om teknik og modifikationer... Morten, du burde overveje at møde op i aften i Buddinge. Så får du rig mulighed for at lure en hel del SV´er...