En lille sjov historie...
For 10 år siden da jeg var teenager, skulle jeg jo som de fleste andre have kørekort til knallert. Min kørelærer hed Claus, og var kendt som lidt af en psycho, og havde øgenavnet "Scarface". Claus har blandt andet skubbet folk af knallerter, åbnet bildøre op i cyklister og kørt folk i grøften. Han havde et stort ar i ansigtet, og rygtet gik på at han var hoppet ud igennem en rude for at fange en tyv, men selv sagde han at det var en fyrværkeri ulykke som barn.
Vi var til teori på en skole en lun sommerdag, og Claus har sin BMW Politi MC med. Vi har døren åben da det er varmt, og udenfor ligger der 3 gutter og køre på knallert i gården uden hjelm og med diverse tunings udstyr på. I løbet af en halv time er han flere gange ude for at holde øje med dem, og til sidst får han nok. Han afbryder undervisningen, tager sin jakke og hjelm på, og spæner ud til sin mc, starter op med blå blink og hele balladen og jagter knægten rundt i området. Efter 20 min kommer han tilbage og fortæller at det er hvad vi kan forvente hvis vi nøder ham på vejen en dag med ulovlige knallerter...
Hvis i ikke har gættet det, var min lærer den netop omtalte Claus fra kanal 5's programmer
Flink, men noget speciel fyr må man sige.