DEADLINE 24/12 2009Hej alle,
I forlængelse af at der altid er nogen som har udmærket sig på forum - enten ved at have kørt sindssygt langt, skrevet gode eller sjove poster, gjort en endsats for sammenholdet/det sociale, været den største skøge eller den stiveste SVinedreng... Da tænkte jeg at det kunne være lidt underholdende at finde på nogle "awards" som kunne uddeles som et underholdende indslag til julefrokosten (en gang i feb.).
Hvad syntes i om den ide og har i forslag til SVrider Awards? Vi fortjener vel allesammen lidt ...
Jeg har prøvet at kondensere idéerne herunder - vi kan altid finde på sjove navne (... årets Flemming) og (vandre) præmier når vi er blevet enige om hvad priserne går ud på. Jeg prøve at samle de kategorier som alle kan være med på - eks. Årets Wheelie kan være lidt svær at bedømme hvis man ikke var der
Forslag til SVrider Awards:Årets SVin (Personen som har gjort noget ekstraordinært for SVrider - mest ærefulde award)
Årets Rookie (Brugere som er oprettet indenfor 2009 og har gjort noget ekstraordinært for SVrider)
Årets Track-junkie (Det medlem som her gjort sig mest bemærket ved track-days)
Årets Landevejsridder (Den person der i 2009 har tilbagelagt flest km i DK)
Årets Skribent (Underkategorier: Teknik og Patter)
Årets Foto (Underkategorier: Solo, Gruppe og Manipuleret)
Årets Ulykkesfugl (Personen som kom værst afsted i 2009 - tyveri, styrt, diarré eller den klassiske hånd i mejetærskeren)
Årets SVinedreng-/pige (Skønhedskonkurrence - der bedømmes på mere end udseende. Husk på "true beauty lies within"... Og jeg tænker straks på sidste gang jeg havde spist dürum emd chili - ikke et kønt syn)
Ekstra awards (dem der kan være lidt svære at bedømme etc.):Årets Batman (kan være svær at bedømme når der er flere der hedder Batman eller tror at de er det...)
Årets Wheelie, Stoppie, Bremsespor og Burnout
FLERE FORSLAG OG IDÉER TIL NAVNE... KOM SÅ!!!