Forfatter Emne: Selv om man har et SVin.....er det vel ikke lige meget hvor den stilles....?  (Læst 4290 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
Mine mavefornemmelse mht vinteropbevaring...ja ja... der er mange tråde omkring dette inkl min egen...men skal sgu bare lige have be eller afkræftet....villle du lade dit SVin stå hos Køge MC vinteren over....? og lade dem "rode" med dit SVin....Hvis ja hvorfor og hvis nej hvorfor..... har brug nogle ærlige meninger og tilkendegivelser måske oplevelser... min egen mavefornemmelse siger noget .... men måske er det bare fordi jeg ubegrundet danner mening efter rygter gode som dårlige .....  :undecided: håber der er lidt hjælp at hente....gerne direkte svar på det direkte spørgsmål please .... på forhånd tak.... Hilsen Per
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
NNNNEEEEJJJJJJJ!!!!!!

Aldrig i livet skulle jeg have min ged ned og overvintre hos de svindlere!!!!!  :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
NNNNEEEEJJJJJJJ!!!!!!

Aldrig i livet skulle jeg have min ged ned og overvintre hos de svindlere!!!!!  :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:

X 2 !

De få gange jeg har været der har servicen været imponerende ringe !

Sidste ( og det var SIDSTE ) gang stod der en gut og snakkede med ejeren, og bad om en forklaring på hvorfor hans just købte fejeblad, var brudt sammen, og derpå kaldt "et udslidt lig" af en mekaniker på et andet værksted.

Lad os bare sige at jeg stille og roligt daffede af, uden at købe de handsker jeg ellers (uden at være blevet kontaktet af en sælger EN gang ) havde fundet.
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Batman

• Roadracer
NNNNEEEEJJJJJJJ!!!!!!

X3

De har de sygeste idéer til at tage røven MAX på folk...... For ikke så længe siden forsøgte de at sælge en 2000 fireblade til svær overpris og til at toppe det af med så averterede de til salg som en 2005'er.....

SVINDLERRØVE !!!!!
- På Gaden: Honda CBR900RR Fireblade - Faceliftet
- På banen: Yamaha R1

Per

• Sandt SVin
NNNNEEEEJJJJJJJ!!!!!!

Jannik har du selv haft dårlige oplevelser med dem ? Eller er det gennem andre....?

Mvh Wheelie  :innocent:  :mrgreen:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Damage

• Gæst
Mine mavefornemmelse mht vinteropbevaring...ja ja... der er mange tråde omkring dette inkl min egen...men skal sgu bare lige have be eller afkræftet....villle du lade dit SVin stå hos Køge MC vinteren over....? og lade dem "rode" med dit SVin....Hvis ja hvorfor og hvis nej hvorfor..... har brug nogle ærlige meninger og tilkendegivelser måske oplevelser... min egen mavefornemmelse siger noget .... men måske er det bare fordi jeg ubegrundet danner mening efter rygter gode som dårlige .....  :undecided: håber der er lidt hjælp at hente....gerne direkte svar på det direkte spørgsmål please .... på forhånd tak.... Hilsen Per

Jeg har ikke særlig gode erfaringer med Køge MC, de interesserer sig mere for både end for MC.

Men jeg kan da komme med et alternativ, hvis den skal stå hos en forhandler. Du kan stille den hos
FA Moto-sport (Brønshøj), de har et godt ry, de er vilde med at skruge MC og jeg har kun gode erfaringer med dem.

Trevize

• Roadracer
  • bike: SV650SK6
Køge MC er den nærmeste forhandler hvor jeg bor så jeg kender dem rimelig godt. Jeg har intet imod at handle dernede når det drejer sig om småting, men jeg må erkende jeg ikke lader kværnen overvintre dernede. Jeg prøvede en overvintring i 2006/2007 hos Køge MC og det var ikke en succesoplevelse. Der blev lovet at der blev ladet på batteriet og at cyklen ville blive klargjort og vasket når man hentede den igen. Intet af dette var sket. den kom tilbage møgbeskidt med halvflade dæk. Dette sker ikke for mig igen.

Jeg kan anbefale F.A. Moto sport i Brønshøj eller Holtug MC (ligger på vej mod Stevns). Begge steder bliver der nudset en del mere om cyklen.
"Brannigan's Law is like Brannigan's love, hard and fast."

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Jeg har selv været forskånet da jeg altid har haft gode forhold hjemme med opvarmede værksteder, men jeg har talt med flere på div træf som alle har haft oplevelser meget lig med dem Trevize beskriver.

Desuden ser jeg på hvordan de generelt behandler deres egne cykler i butikken.  :shock:

Det er ikke sådan jeg selv kunne tænke mig at landroveren blev opbevaret.  :hand:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
jeg er opvokset med en motorcykel stående bag sofaen i vinterhalvåret :)
da jeg var helt lille var det en suzuki 500cc eller 600cc classic-look kan ik huske andet end tanken...
siden en virago 920cc  :mrgreen:

hvis det ik var fordi jeg boede en halv etage oppe med en meget snæver trappe stod min inde i stuen - også selv om lejligheden kun er 47m²  :mrgreen:
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Per

• Sandt SVin
Tak til alle som har svaret indtil videre  :thumbsup:  :respekt: som sædvanlig  :D

Dem som har mere at byde på mht mit spørgsmål .... keep on posting.. 

SVoger (ABCSenior) hvis du læser tråden her håber jeg at det vil hjælpe dig til at vælge..... :huh:

PS ! Min egen mavefornemmelse...ja den blev da bekræftet  MC KØGE = :puke:

Hilsen Per

pingo

• Sandt SVin
Jeg har ikke købt noget hos Køge MC og Båd, men jeg har kigget på nogle cykler med min bror, for ca 6 år siden:

Vi ville prøve en MC dernede, og havde ringet og lavet en aftale. Men da vi kom ned, var den åbenbart blevet solgt. Ingen havde ringet til os og sagt dette, så det var bare en spildt tur.. Da min bror spurgte ind til om de fik ngoen hjem igen, vidste de det ikke. Det virkede ikke som om de var særligt interesserede i at få solgt noget. Og det var alligevel en Moto Guzzi til 150k vi snakkede om, så det var ikke bare en Brugt GS500..

Så jeg kan også kun sige nej, til deres dårlige service..
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

ANDERSHP

• Roadracer
Jeg ville også sige FA motorsport i Brønshøj - super service hele vejen.
Drengerøve har ingen alder!!

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
I gamle dage kørte jeg min raket ned til Vordingborg MC.   :thumbsup:
Turen var lidt lang, men de er super flinke og noget billigere end københavnerne.
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Flemming L

• Sandt SVin

Har brugt dem de seneste 2 år og jeg har kun positivt at sige om dem.
 :thumbsup:
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Dakota

• Søndagskører
  • **

Har brugt dem de seneste 2 år og jeg har kun positivt at sige om dem.
 :thumbsup:

X3. God vinteropbevaring, cyklen kommer tilbage nypudset og i fornem stand. Og generelt et rigtigt godt serviceniveau derude, selv om de ikke er så billige mere.