Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Det afhænger meget af luftfugtigheden.De gamle SVin er ret pivede over for kold og fugtig luft.At lade den blive ordentligt varm , inden man kører, hjælper en del, men ellers skal der sprit i.Pt kører jeg på noget Bio 95, hvor de har smidt sprit i, og det funker fint.
Citat fra: B2 efter Oktober 22, 2009, 08:49:38 amDet afhænger meget af luftfugtigheden.De gamle SVin er ret pivede over for kold og fugtig luft.At lade den blive ordentligt varm , inden man kører, hjælper en del, men ellers skal der sprit i.Pt kører jeg på noget Bio 95, hvor de har smidt sprit i, og det funker fint.har tanken kommet sprit i benzinen eller?
Citat fra: blz efter Oktober 22, 2009, 09:55:23 amCitat fra: B2 efter Oktober 22, 2009, 08:49:38 amDet afhænger meget af luftfugtigheden.De gamle SVin er ret pivede over for kold og fugtig luft.At lade den blive ordentligt varm , inden man kører, hjælper en del, men ellers skal der sprit i.Pt kører jeg på noget Bio 95, hvor de har smidt sprit i, og det funker fint.har tanken kommet sprit i benzinen eller?Jeps !Mener der er 5% eller noget i den stil.De har reklameret med at det er SÅÅÅ godt for miljøet, men det er jeg kold over for
Citat fra: B2 efter Oktober 22, 2009, 08:49:38 amDet afhænger meget af luftfugtigheden.De gamle SVin er ret pivede over for kold og fugtig luft.At lade den blive ordentligt varm , inden man kører, hjælper en del, men ellers skal der sprit i.Pt kører jeg på noget Bio 95, hvor de har smidt sprit i, og det funker fint.er det Statoil eller Q8?
Citat fra: jkaap efter Oktober 22, 2009, 12:58:34 pmCitat fra: B2 efter Oktober 22, 2009, 08:49:38 amDet afhænger meget af luftfugtigheden.De gamle SVin er ret pivede over for kold og fugtig luft.At lade den blive ordentligt varm , inden man kører, hjælper en del, men ellers skal der sprit i.Pt kører jeg på noget Bio 95, hvor de har smidt sprit i, og det funker fint.er det Statoil eller Q8?goggle er min ven hehe Statoil
At lade den blive ordentligt varm , inden man kører, hjælper en del, men ellers skal der sprit i.