Forfatter Emne: Dmc generalforsamling.  (Læst 1401 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Claus m

• Sandt SVin
Dmc generalforsamling.
« Dato: Oktober 11, 2009, 11:43:19 am »
Den 10/10-09 var vi i klubben vært for Dmc´s generalforsamling.
Jeg vil så lige bruge det til at gøre lidt reklame for denne fremragende organisation, som kæmper mod mærkelige og unødvendige regler og love. De er bl.a. "medskyldige" i lempelse af reglen om børn bagpå mc, at der endnu ikke er periodisk syn på mc, at kabelautoværn ikke bliver opført, samt de gamle fjernes/laves om, og meget meget mere. Det er en organisation som arbejder meget politisk, både i EU og i DK, i tæt samarbejde med andre mc-organisationer. Der udsendes et blad ca. 5 gange om året, og jeg skal da være den første til at indrømme det ikke er et touring nyt, da der ikke bruges penge på de store tests af mc, der er ikke store flotte billeder, men der er altid lidt interessant læsning om hvad der foregår på mc-området.

Dmc er rent interesse arbejde, så der bruges ikke penge til lønninger, så kontigentet bliver brugt på bladet, kørselsgodtgørelse, messer og lignende.

Dmc udbyder desuden kørekurser til en fornuftig pris, hvor man som medlem får rabat.

Jeg vil opfordre jer til at tage et kig på deres hjemmeside http://www.dmc-org.dk/dmc og selvfølgelig til at melde jer ind, da det er vigtigt der er nogen der vil gøre det store stykke arbejde med at råbe vores politikere op, og sørge for at vi som motorcyklister får en fair og reel behandling, så der ikke bare bliver trukket nogle underlige regler ned over hovedet på os, samt at kørselsforholdene også tilgodeser os på to hjul.
Sv650s Old school.
Næstformand Mc Farmers.
Midtjyde

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Dmc generalforsamling.
« Svar #1 Dato: Oktober 11, 2009, 11:11:15 pm »
Kan jeg kun slutte op om.

Jeg var instruktør på deres Bronzekursus (Køreteknik) i godt 3 år og kan kun tale godt for deres arbejde.

Desværrer rakte min tid ikke til at fortsætte arbejdet hos dem, men det kan kun anbefales at tilmelde sig deres kurser.
Det er klart de bedste og billigste "overlevelse i trafikken kurser" på markedet, som indeholder brems-undvige (kontrastyring) og orientering i trafikken, samt optimalbremseøvelser.
Det er super lærerigt.  :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Blue Thunder

• Plastikrocker
Re: Dmc generalforsamling.
« Svar #2 Dato: Oktober 12, 2009, 07:45:31 pm »
Klart, :thumbsup: at man er medlem der  :thumbsup:

Blue Thunder
Man bliver aldrig for gammel til rigtige motorcykler