Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Men du skriver vel en besked inden for de sidste 4-5 måneder, og har allerede skrevet mere end et par beskeder (Du har skrevet 21) så du er vist ikke i farezonen... Jeg mener bare at hvis man ikke deltager aktivt på forummet og kun læser indlægene, kan man lige så godt læse dem uden at være logget ind...
Nej man får huller i tænderne
hej jeg er jo helt grøn inde i det her forum så jeg ved ikke helt hvad jeg mener. jeg har snart været det hele igennem og det er bare et TOTALT FEDT FORUM....
Jeg har skrevet til Ole og spurgt om det kan laves så vi kan se sidste logind, for jeg kan "kun" se hvornår man sidst har skrevet et indlæg. (Det kan i også)
Måske.. Jeg kigger på det.. Men jeg har ikke rigtig tid og overskud til det for tiden.. Jeg er ved at flytte, såhh..
Du behøver vist ikke bruge krudt på det Ole, for det ser ud til at der er mange der er imod sletningen af inaktive brugere.
Citat fra: JannikJeg har skrevet til Ole og spurgt om det kan laves så vi kan se sidste logind, for jeg kan "kun" se hvornår man sidst har skrevet et indlæg. (Det kan i også)Måske.. Jeg kigger på det.. Men jeg har ikke rigtig tid og overskud til det for tiden.. Jeg er ved at flytte, såhh..