Men er der ikke en stor forskel i at man ikke behøver at logge ind på vores forum for at læse indlægene???
Det mener jeg man behøver på de engelske/amerikanske sider...
Nej, alle kan læse alle indlæg, både på vores og det engelske forum. Fordelen ved at melde sig ind er at næste gang man besøger, er de nye indlæg siden sidst markeret med et gult ikon.
Og det er uanset om man har skrevet noget eller ej.
Det er ren service. For ti år siden, da computerkraft var knap og lagringsplads var noget der hed noget med fem-en-kvart, dér gav det mening at rydde ud i det gamle.
I dag hvor der er kraft og plads i overflod... knapt så meget. Med mindre man altså synes det er meget irriterende at der er inaktive profiler.
Personligt kan jeg være totalt ligeglad - det er ikke fordi de inaktive bidrager. Men de læser med, bliver klogere, bliver inspirerede og forstyrrer ikke, så hvorfor ikke sige velkommen med åbne arme? Det virker på mig som en underlig elitær indstilling. Måske er det en kommende SV-ejer der bare vil suge til sig mens han sparer op eller tager kørekort.
Der går ingen skår af mig fordi der er en der sidder og læser det sludder jeg skriver uden at sige noget til gengæld.