Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hvor meget er det maksimale i nogen side har tanket på en indsprøjtnigns SV'er?Min dejlige SV 1000 N får reservelampen til at lyse når der brug ca 12L.
Uha det har været diskuteret mange gange - ifølge Enghave MC: "så er tankføleren bare sådan på SV, og det er der ikke noget at gøre ved"...Jeg har valgt at have ½l. colaflaske med benz under sædeskallen, og så tanker jeg imellem 200 og 220 kørte km på triptæller B (for benzin). Triptæller A er sæsonens køret KM og så er den ged barberet ;.)
Citat fra: Bager efter Oktober 01, 2009, 08:08:01 pmHvor meget er det maksimale i nogen side har tanket på en indsprøjtnigns SV'er?Min dejlige SV 1000 N får reservelampen til at lyse når der brug ca 12L.Jeg har brugt søgefunktionen og selv fundet svaret. 12L er normalt at reservelampen lyser ved. Kan man mon justere det? Jeg synes det er noget tidligt!Den der har tanket med at har tanket 16,3L. Nogen der har tanket mere?
jeg vil fraråde at benytte en cola flaske - benzinen kan ætse gummiet i låget og gøre den utæt - de grønne flaske med renzebenzin eller salmiakspiritus er bedre til det
min tændte ved 135 km igår, men den er så også justeret lidt i boxen med åbne potter og filter