Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Du får nok ikke nogen erstatning - at du efterlader hjelmen til 4500 på et skur (selvom den er glemt) vil nok betragtes som groft uagtsomt, og sagen afvises. Arbejder selv indenfor forsikring, så mener at være på sikker grund.... Surt. Anmeld det til forsikringen - du burde kunne få et svar med det samme i telefonen (hvis det er et ordentligt selskab), og så er du videre.Nu får du sikkert 15 forskellige svar fra folk her, som (velmenende ) mener det ene og det andet (don't flame me guys ), men grundlæggende handler det om hvordan skadebehandleren vælger at hjælpe dig.
Godt at høre!! Hvilket selskab er du forsikret hos ? For en gangs skyld basis for noget ros til branchen.
nå nu har jeg fået svar tilbage fra forsikringenog jeg er ked af at sige det folkens, men i har taget fejl det ser ud til at jeg får erstattet hjelmen minus selvrisiko, så det er helt perfekt men ellers tak for svarene he he flemming især dig